Általános szerződési feltételek
Köszönjük, hogy ellátogatott a
lencsebolt.hu webáruházba.A lencsebolt.hu eredeti és minőségi
kontaktlencséket és kiegészítőket forgalmaz. Ez az oldal tartalmazza azokat
az irányelveket és feltételeket, amelyeket Ön, az lencsebolt.hu webáruház
fogyasztójaként, vásárlójaként és felhasználójaként elfogad a
honlapunk használatakor és vásárláskor. Az lencsebolt.hu oldalon való
vásárlás megerősítésekor látni fog egy jelölőnégyzetet, aminek
kipipálása azt jelenti, hogy elolvasta, megértette ezeket a feltételeket és
következetesen egyetért velük. További információkat az lencsebolt.hu
különböző tájékoztató oldalain talál. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az
ezen oldalakon található további információkra hivatkozzunk, és
feltételezzük, hogy az ügyfél elolvasta és megértette azokat.
Navigáció
Webáruházunk regisztrációja és
üzemeltetése
Szállítási költségek és egyéb szállítási
információk
- A szállítási határidők és a nem raktáron lévő áruk
szállítására vonatkozó információk
Panaszok az árukról és a
szolgáltatásokról
Bevezetés
Az alábbi
feltételek vonatkoznak az lencsebolt.hu e-shopban való vásárlására.
Az
általános vásárlási és szerződési feltételek meghatározzák és
megadják a Vásárló és az Eladó felek közötti szerződéses kapcsolatot.
Minden a felek között létrejövő szerződéses kapcsolat a Cseh
Köztársaság törvényi szabályozásán alapul. Ha a szerződő fél
fogyasztó, az itt nem szabályozott valamennyi kapcsolatot a Cseh Polgári
Törvénykönyv (40/1964. Sz. Törvény) és a fogyasztóvédelmi törvény
(634/1992. Sz. Törvény) szabályozza. Ha a szerződő fél jelen
vásárlással szerződést köt, és ez üzlet tárgyát képezi, minden
kapcsolat, ami jelen általános szerződési feltételekben nem kerül
szabályozásra, azt a cseh Kereskedelmi Törvénykönyv vonatkozó
rendelkezései és ezek módosításai szabályozzák. (Act No. 513/1991 Coll.).
Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a
több, mint 10 db tételt tartalmazó megrendeléseket törölje, és
visszatérítse a vevőt [ha előre fizetett].
Az Általános
Szerződési Feltételek nem alkalmazhatók azokban az esetekben, amikor a
Vásárló jogi személy vagy olyan személy, aki a termékek megrendelésekor
vállalkozása vagy saját szakmája keretein belül cselekszik. Az
Lencsebolt.hu-n vásárolt termékek nem szolgálnak továbbértékesítésre.
A Szállító nem állít ki ÁFA nélküli számlákat. A Vásárló csak olyan
mennyiségű terméket vásárolhat, amely megfelel a normál igényeknek,
illetve az oldalon vásárolható mennyiségnek megfelelően.
Ha a
Vásárló olyan mennyiségű terméket rendel vagy vásárol, amelyet a
Szállító az elérhető információk alapján továbbértékesítés
céljából értékel, a Szállító fenntartja a jogot a rendelés
törlésére. Abban az esetben, ha már létrejött egy vásárlási
szerződés, a Szállítónak joga van visszalépni a vásárlási
szerződéstől. Ebben az esetben a Vásárló és a Szállító kölcsönösen
visszatéríti az összes lebonyolított tranzakciót.
Az lencsebolt.hu regisztrálása és üzemeltetése
Az összes
terméket és szolgáltatást az Alensa hálózat fő üzemeltetője nyújtja.
Logisztikai központjaink Csehországban találhatóak. Az lencsebolt.hu
honlapját az ALENSA MEDICAL s.r.o. üzemelteti, a következő címen:
ALENSA MEDICAL s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
Libeň 190 00 Praha
9
Adószám: CZ04486919
Telefonszáma: +36 1 800 1322
Email
cím:
info@lencsebolt.hu
IBAN: HU86108000077000000015234008
BIC: CITIHUHX
Bankszámlaszám: 10800007-70000000-15234008
Az lencsebolt.hu
védjegy, a honlapon található összes tartalom, a lencsebolt márkanév
által megjelentetett promóciós anyagok a lencsebolt hálózat fő
üzemeltetőjének szellemi tulajdona és szerzői jogi védelem alatt áll.
Áru visszaküldési cím:
www.lencsebolt.hu Packeta Hungary
Kft. (98894593)
Budapest
Ezred utca 2. B2/11.
1044
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a fenti cím csak egy fogadó központ, és
a helyszínen nem tud termékeket vásárolni.
Weboldalunk és promócióink használata
Az ügyfelek szabadon
használhatják honlapunkat akár vendégként, illetve regisztrált
felhasználóként. Az ügyfél köteles felelősségteljesen és helyesen
használni a honlapunkat, betartva a feltételeinket. Visszaélés esetén, az
lencsebolt.hu-nak jogában áll átmenetileg vagy tartósan kitiltani a
felhasználót a weboldalról és a szolgáltatások használatától. Az
lencsebolt.hu a termékeinek nagykereskedelmi viszonteladását nem támogatja.
Honlapunk helyes használata
Az lencsebolt.hu felhasználói
honlapunkat csak jogszerű célokra használhatják:
- A helyi,
nemzeti és nemzetközi jogok megsértése tilos
- Tilos a csalás,
illetéktelen reklám bármilyen formában
- Tilos a szexuális,
gyűlölködő, sértő, erőszakos, diszkriminatív, zaklató stb.
tartalom
- A hamis személyazonosság használata nem megengedett
A felhasználók szabadon hozzászólhatnak honlapunkon. Az
észrevételek azonban nem károsíthatják az lencsebolt.hu vagy mások
hírnevét, és nem lehetnek más felhasználók megtévesztésére vagy
zaklatására.
Kedvezményekkel kapcsolatos előírások
A
visszaélések elkerülése érdekében egyszerre csak egy promóciós kód
aktiválható. A kódok nem halmozhatók. Annak ellenőrzéséhez, hogy melyik
kód került aktiválásra, vagy annak érdekében, hogy az aktív kódot egy
másik promóciós kóddal helyettesítse, tekintse meg a kosarában található
"Kuponkód" mezőt.
A már kedvezményes tételekre nem használhatók
fel további árengedmények. A kedvezményes árak könnyen beazonosíthatók
egy másik, áthúzott összeg segítségével, amelyet csökkentett ár vált
fel. Ilyen típusú termékekre nem lehet promóciós kódokat vagy további
kedvezményeket alkalmazni.
A kredit jóváírása (a webshopon leadott
rendelésekhez felhasználható kreditösszeg) hozzáadásra kerül
felhasználói fiókjához, és automatikusan levonásra kerül a következő, a
minimálisan szükséges összeget elérő rendeléséből. A kredit nem
váltható át pénzvisszatérítésre.
Bűncselekmények és műszaki
visszaélések
A felhasználók számára szigorúan tilos a vírusok
vagy más technológiai szempontból káros szoftverek bevezetése
weboldalunkra, valamint a digitális támadások bármely formájának
létrehozása webhelyünkön vagy szervereinken. A visszaélés ilyen formái
bűncselekménynek minősülnek, és jelentjük a hatóságoknak. Ilyen jellegű
bűncselekmények esetén az lencsebolt.hu teljes mértékben együttműködik a
hatóságokkal és biztosítja számukra a jogszabályok teljes körű
büntetőeljárásához szükséges összes információt.
Az
lencsebolt.hu nem vállal felelősséget abban az esetben, ha webhelyünk
sérülést szenved a rosszindulatú szoftverektől vagy a digitális
támadásoktól.
Vásárlási megállapodás
A vásárlási szerződés akkor tekinthető megkötöttnek, ha a Megrendelő az
online rendelési formanyomtatványon megerősíti megrendelését. Az
lencsebolt.hu oldalon történő megrendeléssel a Vevő elismeri, hogy
elolvasta ezeket a feltételeket, és betartja azokat. A vásárlás
befejezésével és a kipipálással, mellyel elismeri, hogy elolvasta és
megértette a szerződési feltételeket, valamint hogy legális életkorú
szerződés megkötéshez, és érvényes recepttel rendelkezik a rendelt
lencsékre vonatkozóan. Megerősíti, hogy az Ön által megadott adatok
érvényesek és pontosan megfelelnek a szemész szakember által előírtaknak.
Ön azt is megerősíti, hogy az Ön receptje kevesebb, mint 12 hónapos, a
magyar törvények szerint. Ön, az ügyfél, beleegyezését adja arra, hogy
kapcsolatba lépjünk a szemész szakembereivel, hogy szükség esetén
ellenőrizzük a receptre vonatkozó információkat. Megértette, hogy az Ön
felelőssége, hogy rendszeres szemvizsgálatot végeztessen, és hogy a
receptjét naprakészen tartsa. Az lencsebolt.hu nem felelős semmilyen
következményért, ami a vényköteles recepttől való eltérésből adódik.
A vásárlás igazolása és számlanyilatkozatok
Ha a Vevő
nem említi meg kifejezetten a megjegyzés rovatban, hogy eredeti, nyomtatott
számlát és betegtájékoztatót igényel, akkor egyetért azzal, hogy a
számla másolatát kapja meg. A számlák letölthetők a felhasználó
személyes profiljáról az lencsebolt.hu oldalon a "Megrendeléseim"
menüpontban a megrendelés elküldése után. Emellett a számlát mindig
igényelheti az ügyfélszolgálattal való
kapcsolatlépéssel is. A Vevőnek lehetősége van szállítási címet és
számlázási címet is megadni, és ha szükséges, a megrendelőlapon
megjegyzést is feltüntethet. Ezeket az adatokat a dokumentum automatikusan
tartalmazza.
Az lencsebolt.hu címe minden számlán mindig a fő
üzemeltetőnk címe lesz. Ez nem módosítható helyi címre. Minden számlát
a feladás napjára keltezünk, nem a megrendelés napjára. A számlán
szereplő dátumot az lencsebolt.hu nem változtathatja meg. Lehetőség van
további információk megadására a számlán, mint pl. név, cím,
egészségügyi pénztár számára szükséges adatok, stb. Az ilyen jellegű
információk számlán való szerepléséért azonban a vevő felelős. Ezeket
a megjegyzés rovatban kell feltüntetni. A számlák nem módosíthatóak.
Az lencsebolt.hu minden megrendeléshez egy számlát biztosít az
ügyfeleknek. Ha a vevő több mint egy, vagy másik számlát igényel, akkor
külön megrendeléseket kell leadnia.
Fizetés és
árak
A rendelés befejezéséhez a következő fizetési módok közül
választhat:
Banki átutalás: A számla adatai a megrendelés
visszaigazolásakor jelennek meg
Bankkártya: Mastercard, Visa
PayPal
Utánvétel
Fizetés ajándék utalvánnyal
Az Eladó által kiállított ajándékutalvány (a továbbiakban:
Utalvány) az utalványon feltüntetett összeg értékű. Az utalvány
elektronikus formában, PDF formátumban készült, amelyet a Vásárló
e-mailben kap meg, miután a fizetést az Eladó számláján jóváírták.
Minden utalvány egyedi kóddal rendelkezik, időben korlátozott és csak a
Alensa.hu e-shopban váltható be. Az utalvány pénzre nem váltható. A fel
nem használt Utalvány másra nem cserélhető vagy más módon nem
kompenzálható. Az utalvánnyal kifizetett megrendelés elállása, igénye
vagy a vásárlási szerződéstől való elállás esetén az utalvány által
befizetett összeg jóváírás formájában kerül visszatérítésre az
utalványt beváltó Vásárló fiókjára.
Biztonságos fizetés
Minden kifizetés biztonságos módon történik. Az Ön személyes adatait
csak a fizetés megállapítására használjuk fel, és nem adjuk át harmadik
félnek.
Online fizetés
Ha úgy dönt, hogy hitelkártyával
vagy bankkártyával online fizet, akkor átkerül a partnerünk biztonságos
weboldalára, ahol megadhatja adatait a fizetés végrehajtásához. Az itt
megadott összes információ biztonságban és titkosítva van. Kérjük, vegye
figyelembe, hogy ez a biztonságos fizetési link csak korlátozott ideig
működik. Ha lejárt az idő, akkor meg kell keresnie a megrendelését a
személyes fiókján keresztül a webhelyünkön, és ismét próbálkozhat. Ha
PayPal-t választja fizetési módként, akkor a PayPal saját, biztonságos
fizetési oldalára irányul. Amennyiben az lencsebolt.hu-nak pénzt kell
visszatérítenie Önnek, ez automatikusan megtörténik.
Fizetés
banki átutalással
Ha úgy dönt, hogy banki átutalással fizet,
fiókja adatait közvetlenül a megrendelés leadását követően fogja látni.
Ez az információ megtalálható a visszaigazoló e-mailben is, amelyet a
megrendelést követően kap. Kérjük, vegye figyelembe, hogy akár 4 napig is
eltarthat a fizetés megerősítése. Megrendelése csak azután kerül
postázásra, miután az összeg átutalását számviteli részlegünk
ellenőrzi. Ha szeretné minimalizálni a lehetséges késedelmet, küldje el
PDF formátumban a bankja által kiállított fizetési visszaigazolást e-mail
címünkre: info@lencsebolt.hu.
Banki átutaláshoz szükséges adatok ALENSA MEDICAL s.r.o.
Bank: Citibank
Bankszámla száma: 10800007-70000000-15234008
IBAN: HU86108000077000000015234008
BIC: CITIHUHX
Kérjük, írja be a megrendelés számát a jegyzet vagy a megjegyzés
rovatba. Visszatérítés esetén a vevőnek meg kell adnia minden
szükséges adatot ahhoz, hogy az összeget visszautalhassuk.
Fizetés
ajándék utalvánnyal
Ajándékutalványos fizetés csak a Alensa.hu
e-shopban vásárolt utalvánnyal lehetséges. Minden utalvány egyedi kóddal
rendelkezik, és időben korlátozott. Az Utalványos fizetés választása
esetén a Vásárlónak meg kell adnia az utalvány egyedi kódját a
„Kosár” rovat „Kedvezménykód” rovatában a megrendelés leadásakor.
Az utalvány csak egyszeri vásárlásra váltható be, teljes összegében. Ha
a vásárlás értéke meghaladja az Utalvány értékét, a Vásárló csak a
különbözetet fizeti. Az egyenleg kifizetésére a tranzakció feltételei
vonatkoznak, lásd: Fizetési lehetőségek. Az utalvány felhasználható az
e-shop által kínált bármely áru vagy szolgáltatás fizetésére.
Az
utalvánnyal kifizetett küldemény átvételének elmulasztása esetén a
küldemény visszakerül az Eladóhoz. Az Eladó törli a Vásárló
megrendelését, és a vételárat visszatéríti. Ebben az esetben az Utalvány
összege kredit formájában visszakerül a Vásárló fiókjára. Ha a
vásárlás utalvánnyal és pénzeszközökkel (feltöltés) történt, a
Vásárló eldöntheti, hogy a feltöltést milyen formában kívánja
visszaküldeni (a Vásárló bankszámlájára vagy kreditként fiókjára).
Az lencsebolt.hu árai
A webshopban megjelenő összes termék
és szállítási díj tartalmazza az ÁFA-t. Bármely promóció és
kedvezmény érvényes mindaddig, amíg az lencsebolt.hu weboldalon szerepel.
Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a termékek árát a
kiszállítás előtt korrigálja, amennyiben a termékek hibás áron való
megajánlását észleli. Ebben az esetben a vásárlót tájékoztatni kell a
helyes árról, és el kell fogadnia az ármódosítást. Ellenkező esetben az
adásvételi szerződés nem jön létre, és a megrendelést az üzemeltető
törli.
Az lencsebolt.hu fenntartja magának a jogot az árak
megváltoztatására, a változó piac, a verseny, a gyártói igények stb.
függvényében.
Fizetési problémák
-
Először ellenőrizze a bankját vagy a PayPal-fiókját, hogy megtudja a
fizetéssel kapcsolatos technikai problémákat, valamint hogy a tranzakció
megtörtént-e.
- Ha fizetése sikeres volt, de nem jelenik meg
fizetettként a rendszerünkben, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba az info@lencsebolt.hu címen,
és számlázási részlegünk érvényesíti fizetését.
- Ha
problémái vannak a fizetési oldalon, próbáljon meg bejelentkezni az
lencsebolt.hu fiókjába egy másik böngészőből vagy eszközről.
Online bankkártyás fizetés
getShippingPrice: free
Banki átutalás
getShippingPrice: free
Utánvétel
getShippingPrice: free
Házhoz szállítás
(DPD, Express One, Magyar Posta, Sprinter, FámaFutár)
Online bankkártyás fizetés
690 Ft
Online bankkártyás fizetés
790 Ft
Személyes átvétel (Csomagküldő átvételi
helyen)
Online bankkártyás
fizetés
490 Ft
Személyes átvétel (FOXPOST átvételi
helyen)
Online bankkártyás
fizetés
590 Ft
Megjegyzés: - A szállítási
költség tartalmazza az ÁFA-t
- Az ár végleges, függetlenül a
fizetési módtól, és tartalmazza a csomagolást és a szállítást
- A szállítási költségek NEM függenek a megrendelés teljes méretétől
és súlyától
Ingyenes kiszállítás az lencsebolt.hu
oldalon
Az lencsebolt.hu ingyenes kiszállítást biztosít 17.900 Ft
feletti megrendelések esetén.
Az lencsebolt.hu időnként ingyenes
szállítási promóciókat kínál. A különleges ajánlatok és árak
érvényesek az lencsebolt.hu honlapján foglaltak szerint, a levelezési
kampányokban vagy a közösségi médiában a vásárlás pillanatában. Az
egyes promóciók időtartamát és feltételeit a promóciók ideje alatt
egyértelműen feltüntetjük. Ezeket a promóció alkalmazása érdekében
tiszteletben kell tartani.
Fizetés utáni szállítás
Az
lencsebolt.hu csak a fizetés beérkezését követően szállít. Kérjük,
vegye figyelembe, hogy ha banki átutalást választja, a szállítás
későbbre tolódhat. Ha szeretné minimalizálni a lehetséges késedelmet,
küldje el nekünk a bankja által kiállított fizetési visszaigazolást.
Több információt ezzel kapcsolatban a fizetési
módok oldalon találhat. Egyes speciális kontaktlencsék paramétereik
ritkasága miatt a vásárlás pillanatában nincsenek készleten. Az
lencsebolt.hu ezeket a lencséket az ügyfél számára lefoglalja, és azonnal
megrendeli őket közvetlenül a gyártótól. A fizetés a megrendelés
időpontjában történik, nem a feladás időpontjában. A nem készleten
lévő tételek kifizetésének haladéktalanul meg kell történnie ahhoz, hogy
megerősíthessük a termékek lefoglalását.
Extra szolgáltatás:
csomagbiztosítás
Felár ellenében lehetősége van csomagja
biztosítására. Ez a biztosítás fedezi a csomagokat abban az esetben, ha
azok elvesznek vagy megsérülnek szállítás közben. Ez azt jelenti, hogy
amint megerősítésre kerül, hogy a csomagja elveszett vagy megsérült,
azonnal új - ugyanazokat az árukat tartalmazó - csomagot küldünk,
anélkül, hogy először el kellene indítanunk az alábbiakban ismertetett
hosszadalmas reklamációs protokollt. Ha megrendelése speciális, egyedi
gyártású termékeket tartalmaz, például személyre szabott szemüveget vagy
kivételes lencsekombinációt, ne feledje, hogy ezek előkészítése több
időt vesz igénybe.
Termékek hozzáadása
Felhívjuk
figyelmét, hogy a raktárunk által feldolgozott megrendelések nagy
mennyiségét figyelembe véve nem garantálhatjuk a véglegesített
megrendelések összevonását vagy megváltoztatását. Ha egynél több
megrendelést szeretne összevonni, vagy kiegészíteni, azonnal forduljon
ügyfélszolgálatunkhoz, és eseti alapon megállapítjuk a lehetőségeket.
Ez csak ügyfélszolgálati órákban lehetséges, 9 és 16 óra között. A
megrendelés a fizetés pillanatában teljesnek tekinthető. Ha valamit szeretne
hozzáadni, akkor új rendelést kell leadnia, amire további, standard
szállítási díjak vonatkoznak.
Szállítási idők
Szállítási módok | Becsült
szállítási idő |
Express One, DPD,
Magyar Posta, Sprinter, FámaFutár | (1–3 munkanap) |
Magyar Posta | (2–3 munkanap) |
Személyes átvétel Csomagküldő.hu átvevőhelyeken |
(1–2 munkanap) |
Megjegyzés:
- Ha a rendelés leadása 12 óra előtt történt egy munkanapon, a feladás
általában még aznap megtörténik.
- Ha a rendelés leadása 12 óra
után történt, a feladás általában a következő munkanapon történik.
- Ha úgy dönt, hogy átutalással fizet, akkor nagy
valószínűséggel a szállítás a fizetés megerősítését követő
munkanapon kezdődik.
- Hétvégéken nem adunk fel rendeléseket.
- A becsült szállítási határidők a csomag feladásának napjától
számítanak, nem a megrendelés napjától.
- A legtöbb
napszemüveget és szemüvegkeretet egy központunkon kívüli raktárban
tároljuk, így megrendelésük esetén általában 1-3 munkanap
átszállítási idő szükséges kiküldés előtt. A személyre szabott
szemüveglencsék legyártása pedig természetesen szintén növeli a
megrendelés és a csomag útnak indítása közti időintervallumot.
Csomag nyomkövetése
Mivel az lencsebolt.hu naponta rengeteg
megrendelést dolgoz fel, az ügyfél felel a saját küldeményének nyomon
követéséért. Kapni fog egy nyomkövetési számot, amely lehetővé teszi a
szállítmány online követését. Abban az esetben, ha nem kapta meg ezt a
kódot a rendelést megerősítő e-mailben, vegye fel a kapcsolatot
ügyfélszolgálatunkkal, és kérésre megadjuk Önnek a nyomkövetési
számot.
Nem raktáron lévő áruk szállítási határideje
Előfordulhat, hogy egyes, egyedi paraméter kombinációkkal rendelkező
kontaktlencsék nincsenek raktáron. Ezeket lefoglaljuk Önnek, és
megrendeljük őket közvetlenül a gyártóktól. Ez azt jelenti, hogy hosszabb
lesz a várható szállítási idő. A raktáron nem lévő, speciális
kontaktlencsék szállítása gyakran függ a szállítók szállítási
feltételeitől, és 2-4 hétig, vagy tovább is eltarthat.
A lencsék
kiválasztásakor és megrendelésénél az oldal jelzi a várható útnak
indítási dátumot. Ez változhat, miután kiválasztotta a kontaktlencsék
paramétereit. Az ügyfél felelős azért, hogy a megrendelés folyamán ezt
figyelemmel kísérje.
Miután kiválasztotta az Ön egyedi
paramétereit, megjelenik egy új becsült szállítási idő ezeknek a
paramétereknek megfelelően. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a "raktáron"
információ azt jelzi, hogy a termék cégünknél általánosan elérhető. Ez
nem feltétlenül jelenti azt, hogy az Ön egyedi kombinációja raktáron van.
Az esetleges kései kiszállítást újra megerősítjük a termékek kosárba
tétele után, majd újra a visszaigazoló e-mailben. Az ügyfelet értesítjük
arról, ha a megrendelésének csak egy része van raktáron a megrendelés
visszaigazolásakor, és a megrendelést csak akkor küldjük, ha az összes
termék rendelkezésre áll. Az lencsebolt.hu jogosult a rendelkezésre állás
és a várható szállítási határidő módosítására a megrendelést
követően.
Rendelések, amelyek raktáron lévő és raktáron nem
lévő árukat is tartalmaznak
Miután kiválasztotta a megfelelő
paramétereket minden egyes kívánt termékhez, és mielőtt véglegesítené
és kifizetné a megrendelést, az ügyfélnek nagy figyelmet kell fordítania a
bevásárlókosárban lévő egyes termékek becsült szállítási idejére.
Előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor egy gyártó működési
nehézségekkel küzd, és a raktári kínálatunk nem teljes mértékben
biztosított. A szállítási idő mindig közvetlenül a beszállítóink
feltételeitől függ, és több hetet is igénybe vehet. A raktáron kívüli
cikkek között megtalálhatóak a rendelésre kapható kontaktlencsék, nagyon
szokatlan dioptriás paraméterekkel rendelkező lencsék stb., amelyeket
fizikailag nem raktározunk. A kiszállítási időpontok tájékoztató
jellegűek és a legutóbbi időszakon alapulnak. Ez jelzi a termékek
raktárunkból való kiszállításának várható dátumát, és része annak a
táblázatnak, ahol a Vevő megadja a dioptria paramétereit.
A
megrendelés fizetésének igazolásával és teljesítésével az ügyfél
beleegyezik abba, hogy a teljes rendelést csak akkor kerül kiszállításra,
miután az összes termék raktáron van . A raktáron lévő termékek
külön kiszállítása csak egyedi esetekben lehetséges. Amennyiben az
ügyfél kívánja, extra kiszállítási díjat fizetve (az általános
szállítási költségekkel megegyező összeg), megkaphatja a rendelkezésre
álló tételeket a nem raktáron lévő áruk előtt.
Problémák a kiszállítással
Kérjük, gondoskodjon róla, hogy
valaki jelen legyen a kézbesítési címen hétfőtől-péntekig. Hétvégén
nem történik kiszállítás. A kiszállítás pontos napjának és idejének
meghatározására rendelés során nincs mód. Ezt cégünk nem tudja
befolyásolni.
Nem vállalunk felelősséget a szállítási
késedelemért, amelyet logisztikai partnereink vagy olyan helyzetek okoznak,
mint az időjárás, az ünnepek, stb. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a
szállítási partnereink által becsült kiszállítási határidőt adjuk meg.
Néhány esetben a csomagok a megadott időkereten kívül érkezhetnek. A
lehető leggördülékenyebb szállítás érdekében kérjük, adja meg a
teljes címét (utcanevet, házszámot, postai irányítószámot és várost)
és telefonszámot, hogy logisztikai partnereink szükség esetén elérhessék
Önt. Miután a megrendelést elküldte, kap majd egy nyomkövetési számot,
ahol online követheti a szállítást. Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk,
ha bármilyen problémát észlel. Vevőszolgálati munkatársaink azonnal és
hatékonyan kezelik kérdéseit.
Ha egy csomag postai kézbesítése
valamiért sikertelen volt, azt a helyi postán lehet átvenni a kézbesítési
kísérlet során hagyott igazolás segítségével. A futárszolgálat
ismeretlen címzett, vagy kétszeri sikertelen kézbesítést követően
visszafordítja a csomagot. Sikertelen kiszállítás vagy átvétel esetén a
csomag visszakerülhet hozzánk, vagy megsemmisülhet. Ezért a vevő
felelőssége annak biztosítása, hogy a csomag az adott címen átadásra
kerüljön, valamint a közvetlen kapcsolattartás a szállítmányozó
társasággal. A megsemmisített csomagokat nem térítjük meg.
Reklamációs protokoll
Ha a csomag elveszik, hiányzik vagy
helytelenül kézbesítik, akkor az Ön nevében reklamációt kezdeményezünk
a szállítási partnerünkkel. A követelés kezdeményezéséhez két
megerősítésre van szükség: 1.) az ügyfél által aláírt nyilatkozat
arról, hogy a csomag nem érkezett be; 2.) igazolás a szállítmányozó cég
részéről, amelyben elismeri, hogy a csomagot helytelenül kezelték.
Miután a követelés folyamatban van, az Ön igényei szerint visszatérítjük
az összeget vagy új rendelést küldünk Önnek. Ez azonban addig nem
történik meg, amíg a csomag nincs elveszettnek nyilvánítva a
futárszolgálat által. Ha azonban megvásárolta csomagbiztosításunkat,
akkor azonnal új csomagot tudunk útnak indítani és nem kell megvárnia,
amíg a követelését feldolgozzák.
Sérült csomagolás
A
kontaktlencséket és a tartozékokat megfelelő méretű csomagolásban
szállítjuk, hogy sértetlenül és megfelelő állapotban érkezzenek meg. Ha
azonban a doboz megsérült a szállításkor, NE fogadja el a csomagot és adja
meg a kézbesítési protokoll alapján a sérülés okait, például "jelentős
károsodás a dobozban", "folyadékszivárgás" stb. Kérjük, vegye fel velünk
a kapcsolatot, hogy gyorsan reagálhassunk a problémára, és új szállítást
biztosíthassunk.
A lencsék cseréjének megrendelése
Abban
az esetben, ha a vásárló régebbi szemüvegkeretéhez
csereszemüveglencsét rendel, a Forgalmazó nem vállal felelősséget a
vásárló kereteinek sértetlenségéért, így nem vállal felelősséget a
szemüveglencsék cseréje során a szemüvegkeretekben esetlegesen
bekövetkező sérülésekért sem. A Vásárló tisztában van azzal, hogy
minden szemüvegkeretnek meghatározott élettartama van, ami az anyag
minőségétől, a keret korától és a kezelés módjától függ. Ha a
szemüvegkeret a lencsecsere során megsérül, a lencsecsere költségét az
ügyfélnek visszatérítjük, a sérült keretet pedig visszaadjuk.
A
Vásárló tudomásul veszi, hogy a szemüveg a Packeta.hu-n keresztül
történő díjmentes kiküldésére szolgáló kód használata esetén a
szemüveg 12500 Ft összegig biztosított.
Jótállás és visszatérítés
Ha a megvásárolt cikken, annak
csomagolásán vagy a hozzá csatolt használati utasításban szerepel a
lejárati idő a különleges törvényi előírásoknak megfelelően, akkor a
jótállási idő a lejárati napon véget ér. Általában 24 hónapnál
hosszabb lejárati idővel rendelkező kontaktlencséket szállítunk. A
felhasználási dátum minden termékre és annak csomagolására van nyomtatva.
Ha bármilyen kérdése van a felhasználási határidővel kapcsolatban,
kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz: info@lencsebolt.hu.
Visszaküldéshez meg kell felelni a következő feltételeknek:
Csak az ebből a webáruházból vásárolt termékeket küldheti vissza
A lencse dobozának és az eredeti csomagolásnak bontatlannak,
lezártnak, sértetlennek, jelöletlennek és újra eladható állapotúnak kell
lennie*
A teljes árut vissza kell visszaküldeni, hiányzó részek
nélkül
A szemüvegek és napszemüvegek visszaküldésével kapcsolatos
információkat az alábbiakban részletezzük
Áruvisszaküldés előtt
mindig fel kell keresni írásban az ügyfélszolgálatot
A lemondási
időszak alatt (a kézhezvételtől számított 30 napon belül) visszaküldött
termékeket teljes egészében visszatérítjük (az általános szerződési
feltételek további részében leírtak szerint)
A bontatlan áruk, 30
napos elállási idő lejárta utáni visszaküldésének lehetősége
értékelésre kerül, a garancia és a termékek lejárati dátumától
függően (a korábban említetteknek megfelelően a terméknek újra
értékesíthetőnek kell lennie). A termékeket azonban ilyen esetben is
szükséges az eredeti vásárlási dátumától számított legfeljebb 365
napon visszaküldeni az lencsebolt.hu számára.
Ha az lencsebolt.hu
hibát követett el, és nem megfelelő termékeket küldött, akkor ezt az áru
átvételétől számított 30 napon belül be kell jelentenie az
ügyfélszolgálatnak
* megfelel az EU egészségügyi és biztonsági
előírásainak
A visszaküldési irányelvek az alábbiakra
vonatkoznak:
A lemondási időszakon belül (30 nap) teljesített
visszaküldések
Bontatlan, fel nem használt, sértetlen áruk
visszaküldése garancia keretében
Tévesen leszállított termékek (az
érkezéstől számított 30 napon belül jelenteni kell)
TopVue
pénzvisszafizetési garancia(csak a kézhezvételtől számított 60 napon
belül lehetséges)
Minőségi ellenőrzésre küldendő termékek
A termék visszaküldése során az ügyfél köteles betartani a oldalán
található összes iránymutatást. Győződjön meg róla, hogy a csomag
feladásakor megkapja a csomag átadását bizonyító igazolást!
Ügyfélszolgálatunk ezt kérheti Öntől, ha gyanítjuk, hogy valami nem
megfelelően zajlik a visszaküldéssel kapcsolatban.
A napszemüvegek
és a vényköteles szemüvegek visszaküldése:
Szemüvegeinkre és
napszemüvegeinkre két év garanciát vállalunk törés esetén. Nem áll
módunkban reklamációt elfogadni a szemüveggel kapcsolatban, ha azt nem a
használati utasításnak megfelelően használták, vagy a szemüveg nem
megfelelő ápolása miatt sérültek meg (pl. a szemüveg nem speciális
törlőkendővel történő tisztításával). szemüveg tisztítására, stb.).
Ezen túlmenően, a szemüveg szélsőséges hőmérsékletnek (pl. szauna,
fűtött autó, stb.) vagy agresszív/dörzsölő anyagok (hajtermékek,
tengervíz, stb.) miatti sérülései miatt nem lehet panaszt tenni. A
szemüvegre vonatkozó garancia nem vonatkozik a normál kopásból és gyakori
használatból eredő hibákra sem. Máskülönben, ha vissza szeretné küldeni
a szemüveget vagy napszemüveget, azt csak a 30 napos elállási időn belül
teheti meg. Az áru nem lehet használt vagy károsodott. Az eredeti
csomagolást nem szabad megsemmisíteni. Ha napszemüveget vagy szemüvegkeretet
szeretne visszatérítésre visszaküldeni, akkor szükséges, hogy a teljes
terméket visszaküldje, beleértve a tokot, a termék külső dobozát, mindent
amit a doboz belseje tartalmaz, minden mellékelt tisztító kendőt,
azonosító matricákat és címkéket. Más szavakkal, a terméknek pontosan
ugyanolyan állapotban kell lennie, mint átvételkor. Bármelyik ezen elem
nélkül a termék hiányosnak tekintett. Hiányzó vagy sérült elemek esetén
a visszatérítés nem lehetséges. Megértését és beleegyezését
köszönjük.
A napszemüvegeket, szemüvegkereteket és szemüvegeket
optimális állapotban, minőségüket a szállítás kezdete előtt alaposan
ellenőrizve küldjük ki. Abban a ritka esetekben, amikor ezek egyike
sérülten érkezik, vagy azonnali hibától szenved, vegye fel a kapcsolatot a
vevőszolgálattal, és kivizsgáljuk az esetet, hogy segítsünk Önnek. A nem
rendeltetésszerű használat, helytelen ápolás, vagy normál viselet és
gyakori használat által bekövetkező károkra vonatkozó panaszok azonban nem
jogosultak kártérítésre. További kedvezmények vagy kártérítés nem
adható a vásárló által okozott károkért.
A vényköteles
szemüveglencsék egyedi igények alapján kerülnek gyártásra, ezért azokra
nem vonatkozik visszatérítés. Csak a keretek jogosultak az esetleges
visszatérítésre. Ez a feltétel attól a pillanattól kezdve érvényes,
amikor a szemüveg kifizetése megtörténik, tekintet nélkül a szállítási
státuszra.
A Vásárló tudomásul veszi továbbá, amennyiben külön
szemüvegkeretet vásárol egyedileg legyártott szemüveglencsék nékül, az
Eladó nem vállal felelősséget a károkért, melyek a harmadik fél általi
szakszerűtlen csiszolás okozza.
Minden visszaküldés esetében
követnie kell a következő eljárást:
Az lencsebolt.hu nem
felelős az olyan visszatérítésekért, amelyek nem követték az itt leírt
eljárást . Először kérjük lépjen kapcsolatba
ügyfélszolgálatunkkal a weboldalon vagy e-mailben, hogy tájékoztasson
minket a visszaküldés okairól, valamint, hogy megadja a szükséges további
információkat (megrendelés számát, a termékek teljes leírását stb.)
Munkatársaink felülvizsgálják kérését, hogy megbizonyosodjanak arról,
hogy megfelel az összes kritériumnak, és segítenek Önnek abban, hogyan kell
eljárnia. Vevőszolgálati képviselőink 1-2 munkanapon belül igyekeznek
válaszolni.
A visszatérítési eljárás lépései:
1. Megerősíti
a visszaküldést az ügyfélszolgálatunkkal
2. Ügyfélszolgálatunk
biztosítja Önnek a reklamációs címkét (csak személyes leadás esetén)
3. Biztonságosan, merev falú csomagba csomagolja a termékeket (minden
visszaküldés esetén) és ráragasztja a címkét (csak személyes leadás
esetén)
4. Visszaküldi a csomagot
Kérjük, csak bontatlan
és sértetlen dobozú kontaktlencséket (vagy folyadékokat) küldjön vissza
egy merev falú dobozban (ne borítékban), hogy biztosítsa, hogy a
szállítás során ne sérüljenek a termékek. A dobozba tegye bele az
lencsebolt.hu oldalon való vásárlásról szóló számlát, valamint egy
rövid hibaleírást. Ha visszatérítést vár a bankszámlájára, kérjük,
adja meg az utalás elvégzéséhez szükséges összes információt.
Bankszámlára való visszatérítés esetén az IBAN formátumú számlaszám
szükséges. Ha Ön online fizetett, a visszatérítést automatikusan a PayPal
számlájára vagy a kártyára utaljuk vissza, amelyről a befizetést
teljesítették.
Győződjön meg róla, hogy a visszaküldésre
átadott csomagról bizonylatot kap! A visszaküldéssel kapcsolatos
komplikáció esetén az szükséges lehet, ezért kérjük bizonyosodjon meg
arról, hogy igény esetén a dokumentumot az ügyfélszolgálat
rendelkezésére tudja bocsátani.
Visszaküldési költségek
Az ügyfél viseli a termék(ek) visszaküldésével járó szállítási
költségeket. Az lencsebolt.hu nem nyújt előre fizetett lehetőséget a
helytelenül megrendelt vagy már nem szükséges termékek visszaküldésére.
Ha azonban az lencsebolt.hu részéről történik a hibás teljesítés, akkor
a visszaküldéssel járó költségeket az eladó fedezi. Az lencsebolt.hu új
lencséket küld Önnek további költségek nélkül.
Visszatérítések feldolgozási ideje
Az lencsebolt.hu
megerősíti, hogy megkaptuk a visszaküldött tételeket, és tájékoztatjuk
az új rendelés állapotáról. Arra törekszünk, hogy minden visszajelzést
30 napon belül megerősítsünk. Kérjük, késedelem esetén forduljon
ügyfélszolgálatunkhoz.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a
visszatérítési eljárás kicsit hosszabb, ha eredeti és sértetlen
csomagolásban napszemüveget küld vissza. Ez annak köszönhető, hogy a
visszaküldött napszemüvegek eredetiségét és állapotát a központi
raktárnak alaposan meg kell vizsgálnia.
A vevő beleegyezik az egyes
visszatérítésekhez szükséges feldolgozási idők tiszteletben tartásába.
Panaszok az árukról és szolgáltatásokról
Az lencsebolt.hu nem fogad el panaszt azokban az esetekben, amikor a
termékek már eldobásra kerültek és nem vizsgálhatók. Kérjük,
tartózkodjon a gyanított hibás termékek eldobásától, és szolgáltasson
fényképes bizonyítékot minden látható hibáról vagy sérülésről.
Panasz esetén a vevő köteles először értesíteni
ügyfélszolgálatunkat, hogy tájékoztatást kapjon arról, hogyan kell
eljárnia.
A TopVue termékekkel kapcsolatos panaszokat a TopVue
pénzvisszafizetési
garanciafeltételei szerint kezeljük mindaddig, amíg minden feltétel
teljesül.
Az lencsebolt.hu egy online eladó, amely kontaktlencsékkel
és azokhoz kapcsolódó termékekkel foglalkozik, nem látszerész vagy
szakorvos. Ez azt jelenti, hogy jogi szempontból nem lehetséges, hogy
próbalencséket biztosítsunk, vagy hogy ki tudjuk cserélni az egyéni
lencséket. Az lencsebolt.hu csak teljes csomagokkal foglalkozik.
Ajándékutalvánnyal kifizetett rendelés igénylése:
Az utalvánnyal
kifizetett megrendelésre vonatkozó igény érvényesítése esetén az
utalvány által kifizetett összeget jóváírás formájában
visszatérítjük az utalványt alkalmazó Vásárló fiókjára. Ha a
vásárlást utalvánnyal és pénzeszközökkel fizették ki (pótfizetés), a
Vevő eldöntheti, hogy a pótbefizetést hogyan kívánja visszkapni (a
Vásárló bankszámlájára vagy jóváírás formájában a fiókra).
Hibásnak vélt lencsék és minőséggel kapcsolatos panaszok
Ha bármilyen panasza van a lencsék minőségével kapcsolatban (pirosság,
homályos látás, kellemetlen érzés, szárazság), elküldjük a lencséket a
gyártónak, aki ezután elvégzi a szóban forgó termékek alapos
ellenőrzését. Felhívjuk figyelmét, hogy ez a folyamat akár egy hónapig is
eltarthat, mivel várjuk a gyártó végeredményét. Előfordulhat, hogy egyes
lencséket elemzés céljából külföldre kell küldeni, ami szintén
befolyásolhatja a folyamat hosszát, azonban minden igényt 30 napon belül
kezelünk. A procedúra lefolytatásához a gyártó kérheti a termékre
vonatkozó érvényes receptet. A dokumentum hiányában a kérelem
elutasításra kerülhet. Ha a hiba valóban a gyártás során keletkezett,
akkor visszatérítés történik, vagy új lencséket fogunk küldeni,
ugyanazokkal a paraméterkombinációkkal, díjmentesen. Ha azonban
megállapítást nyer, hogy nincs gyártási hiba, akkor nem áll módunkban
visszatérítést adni a lencsékért, vagy új lencséket küldeni.
Ha
sérült vagy hibás terméket szeretne visszaküldeni, kérjük, csomagolja be
egy merev falú kartondobozba és küldje vissza postai úton. A merev falú
doboz megakadályozza a szállítás közbeni sérülést. A szállítás során
tovább károsodott kontaktlencséket nem fogadjuk el, nem térítjük vissza
és nem helyettesítjük. Annak érdekében, hogy a gyártó elvégezhesse a
teljes ellenőrzést, az összes lencsét szükséges visszaküldeni, beleértve
az eredeti dobozt és a fel nem nyitott darabokat is, amelyeken szerepel a
termékek LOT száma. A már felbontott és használt kontaktlencsét egy
ápolószerrel teli, szorosan lezárt kontaktlencse tartóban szükséges
visszaküldeni, hiszen meg kell akadályozni, hogy kiszáradjon a szállítás
során. Mivel minden eset egyedülálló, javasoljuk, hogy előzetesen lépjen
kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a pontos meghatározás és a pontos
részletek érdekében (hány lencsét küld vissza, a csomag bontott, vagy
bontatlan, a LOT számok közlése stb.) az info@lencsebolt.hu e-mail
címen. A visszajuttatni kívánt tételekhez csatolni kell egy levelet,
amelyben leírja a termékek hibáját és sikeres minőségi ellenőrzés
esetén a kívánt kompenzációt (pl. visszatérítés). A gyártó minőségi
ellenőrzése több hónapig is eltarthat. Az lencsebolt.hu nem tud intézkedni,
amíg nem kapta meg a gyártótól a minőségellenőrzés zárójelentését.
Kérjük, ügyeljen arra, hogy az esetlegesen hibás lencsékkel
kapcsolatos igények benyújtásakorfel lesz kérve, hogy bemutasson egy
érvényes receptet. Annak ellenére, hogy lencsék online vásárláskor nem
kell bemutatnia azt, mindig rendelkeznie kell egy érvényes, egy évnél
frissebb recepttel. Minőségellenőrzés esetén ez a recept szükséges, hogy
meg lehessen erősíteni, hogy Ön megrendelésével a recept szerint előírt
paraméterű lencséket vásárolta meg vagy sem.
Ha a hiba az
átvételtől számított hat hónapon belül jelentkezik, és egyértelműen
megállapítható, hogy valós hibáról van szó, akkor úgy kell tekinteni,
hogy az áru átvételkor hibás volt. A vevő jogosult a hibát az
átvételtől számított 24 hónapon belül megreklamálni.
Hibás
paraméterekkel kapott lencsékkel kapcsolatos elégedetlenség
Kérjük, amennyiben észleli, hogy helytelen paraméterekkel rendelkező
lencséket kapott, mielőtt felbontaná a termék dobozát, mindenféleképpen
forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Abban az esetben, ha hibás termékek
saját hibánk miatt kerültek kiküldésre, a termékek árát
visszatérítjük Önnek vagy felár nélkül, új, korrekt paraméterekkel
bíró lencséket küldünk el Önnek. Abban az esetben azonban, ha Ön a
megrendelés során hibát követett el és a megrendelt lencsék ennek
következtében érkeztek a kapott paraméterekkel, akkor az lencsebolt.hu csak
akkor tudja a termékek ellenértékének visszatérítését lehetővé tenni,
ha a lencsék nem kerültek felhasználásra, a doboz pedig bontatlan és
sértetlen állapotban van. (A hibás rendelés elkerülése végett, kérjük
mindig figyelmesen olvassa el a rendelés leadása után kapott megerősítő
e-mail-t, a paraméterek ellenőrzése céljából!) Oldalunkon leadott
rendeléshez Önnek rendelkeznie kell hivatalos recepttel, amely nem lehet 1
évnél régebbi. Kérjük, megrendelés során fordítson különös figyelmet
arra, hogy ne adjon meg hibás paramétereket. Vitarendezés esetén az
lencsebolt.hu jogosult kérni az érvényes receptet, annak érdekében, hogy
azzal rendelése helyességét megerősítse.
A rossz termék
kézhezvételével kapcsolatos panaszok csak a termék kézbesítési
dátumától számított 30 napon belül nyújthatók be . A termék
kézhezvételét követően, a 30 napnál később benyújtott panaszok nem
elfogadhatók. Ezért javasoljuk, hogy mindig ellenőrizze a terméket, annak
kézhezvétele után és haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot, ha
valamilyen hiba történt.
Új márkájú lencsékkel kapcsolatos
elégedetlenség
Új márkájú kontaktlencsére való áttérésnél,
még akkor is, ha szakember által ajánlott, fennáll annak a kockázata, hogy
az új márka nem illeszkedik a viselőhöz. Az eladó nem vállal
felelősséget semmilyen olyan orvosi szövődményért vagy kellemetlen
érzésért, amely nem receptre felírt lencse viseléséből adódik. Mindig
konzultáljon szemészével vagy optikussal, mielőtt új lencséket próbálna
ki. Ugyanazon típusú lencsék mindenkinél más és más végeredményt
válthatnak ki. Az lencsebolt.hu nem vállal felelősséget az orvosi recept
nélkül megvásárolt lencsékkel kapcsolatban tapasztalt problémákért. Az
ügyfeleknek mindig javasolt érvényes orvosi recepttel rendelkezniük, és
olyan kontaktlencséket vásárolniuk, amelyet szemész szakorvos írt elő,
eltérés nélkül. Ez a kontaktlencse folyadékokra, szemcseppekre és
szemspraykre is vonatkozik.
Csak akkor térítjük vissza a
kontaktlencsék vagy más termékek árát, ha a csomagolás bontatlan és
sértetlen.
Színes kontaktlencsék színhatásából adódó
elégedetlenség
A színes kontaktlencsék végső színhatása nagyon
szubjektív és eltérő lehet a sokféle külső hatástól és feltételektől
függően. Először is, a végső színhatás függ a szem
pigmentációjától, míg másodsorban a külső hatásoktól, beleértve a
fényviszonyokat, a ruházatot és sminket. A színes kontaktlencsék a szemek
természetes színétől eltérő színt eredményezhetnek. Mindenki esetében a
színes kontaktlencsék különböző végső színhatást eredményezhetnek,
ami nem jósolható meg előre. Ha nem elégedett a végső színhatással, a
fent említett okokra hivatkozva sajnos nem áll módunkban kompenzációt adni.
Az ügyfél a vásárláskor beleegyezik abba, hogy a színes
kontaktlencsék nem visszatéríthetők, kivéve, ha a gyártó elismeri a
gyártási hibát.
Panaszok napszemüvegekkel, keretekkel és
szemüvegekkel kapcsolatban
A napszemüveget, keretet és szemüveget
optimális állapotban szállítjuk, és a feladás előtt alapos minőségi
ellenőrzésre kerül. Abban a ritka esetben, amikor ezek egyike sérülten
érkezik vagy azonnali hibától szenved, vegye fel a kapcsolatot a
vevőszolgálattal, és az eset kivizsgálásával segítünk Önnek. Azonban a
nem megfelelő használat, a helytelen gondozás, a normál kopás, valamint a
gyakori használat által okozott kár panasz esetén nem téríthető meg.
Kiegészítő engedmény vagy kártérítés nem adható az ügyfél által
okozott károkért.
Abban az esetben, ha hibás lencséket gyanít a
vényköteles szemüvegében:
Ha úgy gondolja, hogy a
szemüveglencséi minősége nem megfelelő, vagy azok bármilyen tekintetben
hibásak, akkor lehetséges minőség-ellenőrzésre küldeni a terméket. Ha
hibát találnak vagy rossz minőségű lencsét fedeznek fel, akkor
természetesen sor kerül annak cseréjére, vagy a lencsék árának
visszatérítésére.
Kérjük, küldje vissza a hirdetett szemüveget
az eredeti tokban, beleértve a tisztítókendőt.
Egyfókuszú
lencsékre vonatkozó minőségi kifogás esetén lépjen kapcsolatba
vevőszolgálatunkkal és győződjön meg róla, hogy csatol egy érvényes
receptet, amely 1 évnél nem régebbi. A minőségellenőrzés során erre
a receptre van szükség annak ellenőrzésére, hogy a megvásárolt lencsék
dioptriája megegyezik az Ön tényleges receptjével. A hiánytalan áru
visszaküldésére lesz kérve (beleértve a keretet, a szemüveglencséket, a
mellékelt tartozékokat, a címkéket vagy tájékoztatókat, stb.). Ne
távolítsa le a lencséket a keretből!
Multifokális /
progresszív lencsékre vonatkozó minőségi kifogás esetén lépjen
kapcsolatba vevőszolgálatunkkal és győződjön meg róla, hogy csatol egy
érvényes receptet, amely 1 évnél nem régebbi. Szintén mellékeljen egy
szemből készített fotót, amelyen Ön a szemüveget viselve látszik
(ez a jobb központosításhoz lesz használva) és egy olyan, oldalról
készített képet, amelyen Ön a szemüveget viselve látszódik (a keret
dőlésszögének meghatározására szolgál majd). A hiánytalan áru
visszaküldésére lesz kérve (beleértve a keretet, a szemüveglencséket, a
mellékelt tartozékokat, a címkéket vagy tájékoztatókat, a kis kék papír
tasakokat, amelyekben kapta a bemutató lencséket, a kék kártyát, stb.). Ne
távolítsa le a lencséket a keretből!
Visszaküldött termékek,
melyek manipuláltak, vagy hiányosak, nem elfogadhatók. Szemüveg
visszaküldése előtt mindig vegye fel a kapcsolatot
ügyfélszolgálatunkkal!
Panaszok a weboldallal és annak
tartalmával kapcsolatban
Az lencsebolt.hu fenntartja a jogot, hogy
bármikor megváltoztassa honlapjának tartalmát. Célunk, hogy ügyfeleink
naprakész információkkal rendelkezzenek, de tilos az ideiglenesen
félreértelmezett információk vagy hibák miatt való felelősségre vonás.
Ez vonatkozik a rosszindulatú támadások vagy szoftverek (vírusok, hackerek
stb.) által okozott technikai problémákra is. Ha bármilyen problémát
észlel webhelyünkkel vagy tartalmával kapcsolatban, kérjük, értesítse
ügyfélszolgálatunkat, hogy orvosolhassuk ezeket a problémákat.
Az ügyfelek honlapunkon tett észrevételei nem képviselik az lencsebolt.hu
nézeteit, véleményét, álláspontját, és szubjektívnek kell őket
tekinteni. A megjegyzéseket nem szabad úgy értelmezni, mint
iránymutatásokat vagy tanácsokat. Az lencsebolt.hu megpróbálja
szerkeszteni, kijavítani vagy módosítani a potenciálisan félrevezető vagy
helytelen információkat. A problémás vagy visszaélő felhasználókat is
eszerint kezeljük.
A weboldalon található fotók arra szolgálnak,
hogy szemléltessék a termékek valós változatát, de nem feltétlenül
ábrázolják a vásárlónak küldött termékek kinézetét. A megrendelés
által kapott termékek a bemutató képekhez képest a darabszámukat, a
lejárati dátumot és egyéb tulajdonságokat tekintve eltérőek és egyediek
lehetnek. Egyes termékeinket több létesítményben is gyártják,
különböző helyszíneken, azonban ezek mindegyike az eredeti gyártó
tulajdonában van. A kapott termékhez képest a termékfotó eltérhet és
megjeleníthet helybeli különbségeket. Ezek a földrajzi helytől és/vagy
időponttól függő, illetve egyedi azonosításból fakadó különbségek
azonban nem azt jelentik, hogy a kapott termék valamilyen módon nem olyan,
amilyennek lennie kell. Az ilyen jellegű logikus és nyilvánvaló, nyomtatási
különbségekre hivatkozó reklamációt, amely a webhelyen látható képek
és a kapott termékek között látható különbségeken alapul, nem tudunk
elfogadni.
Alternatív vitarendezés
A
fogyasztónak joga van arra, hogy az alternatív vitarendezést kérje, ha nem
elégedett a panasz eredményeivel, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette
fogyasztói jogait. Kapcsolatba léphet az eladóval az info@lencsebolt.hu e-mail
címen. Ha az eladó a 30 napos határidőn belül megtagadja a korrekciót,
vagy nem válaszol, akkor a fogyasztónak jogában áll panaszt benyújtani egy
alternatív vitarendezési szervezethez (ADR-szervezet), amelyet a magyar és az
uniós jog kötelezően köt (SI No. 343, 2015). A panaszt az magyar és az
uniós jog szerint részletesen is be lehet nyújtani (SI No. 343, 2015).
A fogyasztó online is panaszt tehet az online vitarendezési platformon
(ODR platform) keresztül - https://ec.europa.eu/consumers/odr
A "fogyasztó" fogalma az alternatív vitarendezés esetén magában
foglalja azokat a természetes személyeket, akik a kereskedelmükön, üzleti
tevékenységükön, vagy szakmájukon kívül járnak el. Ha azonban a
szerződést az egyén részben kereskedelmi (kettős célú szerződések) és
részben azon kívül eső célokra kötötte, és a kereskedelmi cél olyan
korlátozott, hogy a kínálat általános összefüggésében nem domináns,
akkor ezt a személyt is fogyasztónak kell tekinteni. Az alternatív
vitarendezést a kereskedő és a fogyasztó közötti adásvételi
szerződésekből vagy szolgáltatási szerződésekből eredő szerződéses
kötelezettségekkel kapcsolatos peren kívüli vitarendezési eljárásokra
kell alkalmazni. Az alternatív vitarendezés csak a hosszú távú beszerzési
szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a
vitákra, amelyeknél a követelés értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az
alternatív vitarendezési szervezet névleges díjat adhat a fogyasztó
részére a panasz benyújtásához, amely nem haladhatja meg az 5 eurót,
beleértve az ÁFA-t.
Elállás a
szerződéstől
Elállás
az adásvételi szerződéstől Mindenkinek joga van a szerződéstől
való visszalépéshez az áru átvételétől számított 30 napon belül. A
szerződéstől való elállás esetén a Vevőnek a következő feltételeket
kell teljesítenie:
A visszaküldött áruknak teljesnek kell
lenniük
Az árunak használatlannak és sértetlennek kell lennie. Az
eredeti csomagolást nem szabad felnyitni. Ha a fogyasztó felnyitja az eredeti
csomagolást, akkor a termék már nem használható higiéniai és biztonsági
okokból. Az ilyen termék már nincs újra eladható állapotban, és nem
küldhető vissza. Ez alól kivételek a napszemüvegek és a szemüvegkeretek.
Ha napszemüveget vagy szemüvegkeretet a kézhezvételtől számított 30 napon
belül szeretné visszaküldeni, akkor a teljes terméket vissza kell juttatni,
beleértve a tokot, a dobozt, a mellékleteket, a tisztítókendőket és az
azonosító címkéket vagy az árcédulát. A termék valamely elem nélkül
nem tekinthető teljesnek, és ilyen esetben nem kerül sor visszatérésre.
Kötelező dokumentáció
Kérjük, mellékelje az
lencsebolt.hu által kiadott vásárlási igazolást, annak másolatát vagy a
rendelési számát. Ne felejtse el feltüntetni bankszámla IBAN számát, ha
szükséges.
Az árut eredeti állapotában kell visszajuttatni
Kérjük, a visszaküldött árut egy merev falú kartondobozban, ne
borítékban küldje vissza (még akkor sem, ha ütközésgátló a boríték).
Ha a szállítmány sérülést szenved a szállítás során, nem vagyunk
kötelesek elfogadni. Elállás esetén, ha a Vevő a fenti feltételeket
teljesíti, teljes visszatérítést kap, beleértve az eredeti szállítási
költségeket is. A Vevő csak az áruk visszaküldésének költségeit viseli.
A visszatérítést a visszaküldött áru központunkban történő
átvételének időpontjától számított 2-10 napon belül jóváírjuk az
ügyfél számlájára.
Visszatérítési ár és eljárás
Ha
minden szükséges feltétel teljesült, a vevő teljes visszatérítést kap. A
visszaküldés költségei a vevő felelősségi körébe tartoznak. Minden
visszatérítés a oldalon feltüntetett információk és feltételek szerint
kerül feldolgozásra.
Az utalvánnyal kifizetett megrendelés
adásvételi szerződéstől való elállása esetén az utalvánnyal befizetett
összeg jóváírás formájában visszakerül az utalványt használó
Vásárló fiókjára. Ha a vásárlás utalvánnyal és pénzeszközökkel
történt (feltöltés), a Vásárló eldöntheti, hogy a feltöltést milyen
formában kívánja visszaküldeni (a Vásárló bankszámlájára vagy
jóváírás formájában is a fiókra).
Adatvédelmi
irányelvek
A személyes adatok védelmét és feldolgozását az
alábbi adatvédelmi
szabályok határozzák meg