Ügyfél fiók
Bejelentkezés
Regisztráció
- Kontaktlencsék
- Ápolószerek
- Szemápolás
- Kiegészítők
- Napszemüvegek
- Dioptriás szemüvegek
- Monitor szemüveg
- Sport szemüvegek
Ügyfélszolgálat
Köszönjük, hogy ellátogatott a lencsebolt.hu webáruházba.A lencsebolt.hu eredeti és minőségi kontaktlencséket és kiegészítőket forgalmaz. Ez az oldal tartalmazza azokat az irányelveket és feltételeket, amelyeket Ön, az lencsebolt.hu webáruház fogyasztójaként, vásárlójaként és felhasználójaként elfogad a honlapunk használatakor és vásárláskor. Az lencsebolt.hu oldalon való vásárlás megerősítésekor látni fog egy jelölőnégyzetet, aminek kipipálása azt jelenti, hogy elolvasta, megértette ezeket a feltételeket és következetesen egyetért velük. További információkat az lencsebolt.hu különböző tájékoztató oldalain talál. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezen oldalakon található további információkra hivatkozzunk, és feltételezzük, hogy az ügyfél elolvasta és megértette azokat.
Az általános vásárlási és szerződési feltételek meghatározzák és megadják a Vásárló és az Eladó felek közötti szerződéses kapcsolatot. Minden a felek között létrejövő szerződéses kapcsolat a Cseh Köztársaság törvényi szabályozásán alapul. Ha a szerződő fél fogyasztó, az itt nem szabályozott valamennyi kapcsolatot a Cseh Polgári Törvénykönyv (40/1964. Sz. Törvény) és a fogyasztóvédelmi törvény (634/1992. Sz. Törvény) szabályozza. Ha a szerződő fél jelen vásárlással szerződést köt, és ez üzlet tárgyát képezi, minden kapcsolat, ami jelen általános szerződési feltételekben nem kerül szabályozásra, azt a cseh Kereskedelmi Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései és ezek módosításai szabályozzák. (Act No. 513/1991 Coll.).
Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a több, mint 10 db tételt tartalmazó megrendeléseket törölje, és visszatérítse a vevőt [ha előre fizetett].
Az Általános Szerződési Feltételek nem alkalmazhatók
azokban az esetekben, amikor a Vásárló jogi személy vagy olyan személy, aki
a termékek megrendelésekor vállalkozása vagy saját szakmája keretein
belül cselekszik. Az Lencsebolt.hu-n vásárolt termékek nem szolgálnak
továbbértékesítésre. A Szállító nem állít ki ÁFA nélküli
számlákat. A Vásárló csak olyan mennyiségű terméket vásárolhat, amely
megfelel a normál igényeknek, illetve az oldalon vásárolható mennyiségnek
megfelelően.
Ha a Vásárló olyan mennyiségű terméket rendel vagy
vásárol, amelyet a Szállító az elérhető információk alapján
továbbértékesítés céljából értékel, a Szállító fenntartja a jogot a
rendelés törlésére. Abban az esetben, ha már létrejött egy vásárlási
szerződés, a Szállítónak joga van visszalépni a vásárlási
szerződéstől. Ebben az esetben a Vásárló és a Szállító kölcsönösen
visszatéríti az összes lebonyolított tranzakciót.
Az összes terméket és szolgáltatást az Alensa hálózat fő üzemeltetője nyújtja. Logisztikai központjaink Csehországban találhatóak. Az lencsebolt.hu honlapját az ALENSA MEDICAL s.r.o. üzemelteti, a következő címen:
ALENSA MEDICAL s.r.o.IBAN: HU86108000077000000015234008
BIC: CITIHUHX
Bankszámlaszám: 10800007-70000000-15234008
Az lencsebolt.hu védjegy, a honlapon található összes tartalom, a lencsebolt márkanév által megjelentetett promóciós anyagok a lencsebolt hálózat fő üzemeltetőjének szellemi tulajdona és szerzői jogi védelem alatt áll.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a fenti cím csak egy fogadó központ, és a helyszínen nem tud termékeket vásárolni.
Az ügyfelek szabadon használhatják honlapunkat akár vendégként, illetve regisztrált felhasználóként. Az ügyfél köteles felelősségteljesen és helyesen használni a honlapunkat, betartva a feltételeinket. Visszaélés esetén, az lencsebolt.hu-nak jogában áll átmenetileg vagy tartósan kitiltani a felhasználót a weboldalról és a szolgáltatások használatától. Az lencsebolt.hu a termékeinek nagykereskedelmi viszonteladását nem támogatja.
A felhasználók szabadon hozzászólhatnak honlapunkon. Az észrevételek azonban nem károsíthatják az lencsebolt.hu vagy mások hírnevét, és nem lehetnek más felhasználók megtévesztésére vagy zaklatására.
A visszaélések elkerülése érdekében egyszerre csak egy promóciós kód aktiválható. A kódok nem halmozhatók. Annak ellenőrzéséhez, hogy melyik kód került aktiválásra, vagy annak érdekében, hogy az aktív kódot egy másik promóciós kóddal helyettesítse, tekintse meg a kosarában található "Kuponkód" mezőt.
A már kedvezményes tételekre nem használhatók fel további árengedmények. A kedvezményes árak könnyen beazonosíthatók egy másik, áthúzott összeg segítségével, amelyet csökkentett ár vált fel. Ilyen típusú termékekre nem lehet promóciós kódokat vagy további kedvezményeket alkalmazni.
A kredit jóváírása (a webshopon leadott rendelésekhez felhasználható kreditösszeg) hozzáadásra kerül felhasználói fiókjához, és automatikusan levonásra kerül a következő, a minimálisan szükséges összeget elérő rendeléséből. A kredit nem váltható át pénzvisszatérítésre.
A felhasználók számára szigorúan tilos a vírusok vagy más technológiai szempontból káros szoftverek bevezetése weboldalunkra, valamint a digitális támadások bármely formájának létrehozása webhelyünkön vagy szervereinken. A visszaélés ilyen formái bűncselekménynek minősülnek, és jelentjük a hatóságoknak. Ilyen jellegű bűncselekmények esetén az lencsebolt.hu teljes mértékben együttműködik a hatóságokkal és biztosítja számukra a jogszabályok teljes körű büntetőeljárásához szükséges összes információt.
Az lencsebolt.hu nem vállal felelősséget abban az esetben, ha webhelyünk sérülést szenved a rosszindulatú szoftverektől vagy a digitális támadásoktól.
A Vásárló weboldalon történt regisztrációja alapján hozzáférhet felhasználói felületéhez. A felhasználói felületen keresztül megrendelheti a termékeket. Felhasználói fiók létrehozása (regisztráció) nélkül nem lehetséges a vásárlás.
A vásárlási szerződés akkor tekinthető megkötöttnek, ha a Megrendelő az online rendelési formanyomtatványon megerősíti megrendelését. Az lencsebolt.hu oldalon történő megrendeléssel a Vevő elismeri, hogy elolvasta ezeket a feltételeket, és betartja azokat. A vásárlás befejezésével és a kipipálással, mellyel elismeri, hogy elolvasta és megértette a szerződési feltételeket, valamint hogy legális életkorú szerződés megkötéshez, és érvényes recepttel rendelkezik a rendelt lencsékre vonatkozóan. Megerősíti, hogy az Ön által megadott adatok érvényesek és pontosan megfelelnek a szemész szakember által előírtaknak. Ön azt is megerősíti, hogy az Ön receptje kevesebb, mint 12 hónapos, a magyar törvények szerint. Ön, az ügyfél, beleegyezését adja arra, hogy kapcsolatba lépjünk a szemész szakembereivel, hogy szükség esetén ellenőrizzük a receptre vonatkozó információkat. Megértette, hogy az Ön felelőssége, hogy rendszeres szemvizsgálatot végeztessen, és hogy a receptjét naprakészen tartsa. Az lencsebolt.hu nem felelős semmilyen következményért, ami a vényköteles recepttől való eltérésből adódik.
Ha a Vásárló további „Különleges ajánlatot” vesz igénybe (utólagos eladás), a rendelés frissül a hozzáadott cikkel vagy tételekkel, és a hozzáadott tételek megjelennek a teljes árban.
Ha a Vevő nem említi meg kifejezetten a megjegyzés rovatban, hogy eredeti, nyomtatott számlát és betegtájékoztatót igényel, akkor egyetért azzal, hogy a számla másolatát kapja meg. A számlák letölthetők a felhasználó személyes profiljáról az lencsebolt.hu oldalon a "Megrendeléseim" menüpontban a megrendelés elküldése után. Emellett a számlát mindig igényelheti az ügyfélszolgálattal való kapcsolatlépéssel is. A Vevőnek lehetősége van szállítási címet és számlázási címet is megadni, és ha szükséges, a megrendelőlapon megjegyzést is feltüntethet. Ezeket az adatokat a dokumentum automatikusan tartalmazza.
Az lencsebolt.hu címe minden számlán mindig a fő üzemeltetőnk címe lesz. Ez nem módosítható helyi címre. Minden számlát a feladás napjára keltezünk, nem a megrendelés napjára. A számlán szereplő dátumot az lencsebolt.hu nem változtathatja meg. Lehetőség van további információk megadására a számlán, mint pl. név, cím, egészségügyi pénztár számára szükséges adatok, stb. Az ilyen jellegű információk számlán való szerepléséért azonban a vevő felelős. Ezeket a megjegyzés rovatban kell feltüntetni. A számlák nem módosíthatóak.
Az lencsebolt.hu minden megrendeléshez egy számlát biztosít az ügyfeleknek. Ha a vevő több mint egy, vagy másik számlát igényel, akkor külön megrendeléseket kell leadnia.
Az Eladó által kiállított ajándékutalvány (a továbbiakban: Utalvány) az utalványon feltüntetett összeg értékű. Az utalvány elektronikus formában, PDF formátumban készült, amelyet a Vásárló e-mailben kap meg, miután a fizetést az Eladó számláján jóváírták. Minden utalvány egyedi kóddal rendelkezik, időben korlátozott és csak a Alensa.hu e-shopban váltható be. Az utalvány pénzre nem váltható. A fel nem használt Utalvány másra nem cserélhető vagy más módon nem kompenzálható. Az utalvánnyal kifizetett megrendelés elállása, igénye vagy a vásárlási szerződéstől való elállás esetén az utalvány által befizetett összeg jóváírás formájában kerül visszatérítésre az utalványt beváltó Vásárló fiókjára.
Minden kifizetés biztonságos módon történik. Az Ön személyes adatait csak a fizetés megállapítására használjuk fel, és nem adjuk át harmadik félnek.
Ha úgy dönt, hogy hitelkártyával vagy bankkártyával online fizet, akkor átkerül a partnerünk biztonságos weboldalára, ahol megadhatja adatait a fizetés végrehajtásához. Az itt megadott összes információ biztonságban és titkosítva van. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a biztonságos fizetési link csak korlátozott ideig működik. Ha lejárt az idő, akkor meg kell keresnie a megrendelését a személyes fiókján keresztül a webhelyünkön, és ismét próbálkozhat. Ha PayPal-t választja fizetési módként, akkor a PayPal saját, biztonságos fizetési oldalára irányul. Amennyiben az lencsebolt.hu-nak pénzt kell visszatérítenie Önnek, ez automatikusan megtörténik.
Ha úgy dönt, hogy banki átutalással fizet, fiókja adatait közvetlenül a megrendelés leadását követően fogja látni. Ez az információ megtalálható a visszaigazoló e-mailben is, amelyet a megrendelést követően kap. Kérjük, vegye figyelembe, hogy akár 4 napig is eltarthat a fizetés megerősítése. Megrendelése csak azután kerül postázásra, miután az összeg átutalását számviteli részlegünk ellenőrzi. Ha szeretné minimalizálni a lehetséges késedelmet, küldje el PDF formátumban a bankja által kiállított fizetési visszaigazolást e-mail címünkre: info@lencsebolt.hu.
Banki átutaláshoz szükséges adatokKérjük, írja be a megrendelés számát a jegyzet vagy a megjegyzés rovatba. Visszatérítés esetén a vevőnek meg kell adnia minden szükséges adatot ahhoz, hogy az összeget visszautalhassuk.
Ajándékutalványos fizetés csak a Alensa.hu
e-shopban vásárolt utalvánnyal lehetséges. Minden utalvány egyedi kóddal
rendelkezik, és időben korlátozott. Az Utalványos fizetés választása
esetén a Vásárlónak meg kell adnia az utalvány egyedi kódját a
„Kosár” rovat „Kedvezménykód” rovatában a megrendelés leadásakor.
Az utalvány csak egyszeri vásárlásra váltható be, teljes összegében. Ha
a vásárlás értéke meghaladja az Utalvány értékét, a Vásárló csak a
különbözetet fizeti. Az egyenleg kifizetésére a tranzakció feltételei
vonatkoznak, lásd: Fizetési lehetőségek. Az utalvány felhasználható az
e-shop által kínált bármely áru vagy szolgáltatás fizetésére.
Az
utalvánnyal kifizetett küldemény átvételének elmulasztása esetén a
küldemény visszakerül az Eladóhoz. Az Eladó törli a Vásárló
megrendelését, és a vételárat visszatéríti. Ebben az esetben az Utalvány
összege kredit formájában visszakerül a Vásárló fiókjára. Ha a
vásárlás utalvánnyal és pénzeszközökkel (feltöltés) történt, a
Vásárló eldöntheti, hogy a feltöltést milyen formában kívánja
visszaküldeni (a Vásárló bankszámlájára vagy kreditként fiókjára).
A webshopban megjelenő összes termék és szállítási díj tartalmazza az ÁFA-t. Bármely promóció és kedvezmény érvényes mindaddig, amíg az lencsebolt.hu weboldalon szerepel.
Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a termékek árát a kiszállítás előtt korrigálja, amennyiben a termékek hibás áron való megajánlását észleli. Ebben az esetben a vásárlót tájékoztatni kell a helyes árról, és el kell fogadnia az ármódosítást. Ellenkező esetben az adásvételi szerződés nem jön létre, és a megrendelést az üzemeltető törli.
Az lencsebolt.hu fenntartja magának a jogot az árak megváltoztatására, a változó piac, a verseny, a gyártói igények stb. függvényében.
Express One
Online bankkártyás fizetés
Banki átutalás
Utánvétel
Express One
Online bankkártyás fizetés
790 Ft
Banki átutalás
790 Ft
Utánvétel
990 Ft
Magyar Posta
Online bankkártyás fizetés
890 Ft
Banki átutalás
890 Ft
Utánvétel
1 090 Ft
Személyes átvétel (Csomagküldő átvételi helyen)
Online bankkártyás fizetés
490 Ft
Banki átutalás
490 Ft
Utánvétel
690 Ft
Személyes átvétel (FOXPOST átvételi helyen)
Online bankkártyás fizetés
690 Ft
Banki átutalás
690 Ft
Utánvétel
890 Ft
DPD
Online bankkártyás fizetés
690 Ft
Banki átutalás
690 Ft
Utánvétel
690 Ft
Személyes átvétel (DPD átvételi helyen)
Online bankkártyás fizetés
Banki átutalás
Utánvétel
Az lencsebolt.hu ingyenes kiszállítást biztosít 17.900 Ft feletti megrendelések esetén.
Az lencsebolt.hu időnként ingyenes szállítási promóciókat kínál. A különleges ajánlatok és árak érvényesek az lencsebolt.hu honlapján foglaltak szerint, a levelezési kampányokban vagy a közösségi médiában a vásárlás pillanatában. Az egyes promóciók időtartamát és feltételeit a promóciók ideje alatt egyértelműen feltüntetjük. Ezeket a promóció alkalmazása érdekében tiszteletben kell tartani.
Az lencsebolt.hu csak a fizetés beérkezését követően szállít. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha banki átutalást választja, a szállítás későbbre tolódhat. Ha szeretné minimalizálni a lehetséges késedelmet, küldje el nekünk a bankja által kiállított fizetési visszaigazolást. Több információt ezzel kapcsolatban a fizetési módok oldalon találhat. Egyes speciális kontaktlencsék paramétereik ritkasága miatt a vásárlás pillanatában nincsenek készleten. Az lencsebolt.hu ezeket a lencséket az ügyfél számára lefoglalja, és azonnal megrendeli őket közvetlenül a gyártótól. A fizetés a megrendelés időpontjában történik, nem a feladás időpontjában. A nem készleten lévő tételek kifizetésének haladéktalanul meg kell történnie ahhoz, hogy megerősíthessük a termékek lefoglalását.
Felár ellenében lehetősége van csomagja biztosítására. Ez a biztosítás fedezi a csomagokat abban az esetben, ha azok elvesznek vagy megsérülnek szállítás közben. Ez azt jelenti, hogy amint megerősítésre kerül, hogy a csomagja elveszett vagy megsérült, azonnal új - ugyanazokat az árukat tartalmazó - csomagot küldünk, anélkül, hogy először el kellene indítanunk az alábbiakban ismertetett hosszadalmas reklamációs protokollt. Ha megrendelése speciális, egyedi gyártású termékeket tartalmaz, például személyre szabott szemüveget vagy kivételes lencsekombinációt, ne feledje, hogy ezek előkészítése több időt vesz igénybe.
Felhívjuk figyelmét, hogy a raktárunk által feldolgozott megrendelések nagy mennyiségét figyelembe véve nem garantálhatjuk a véglegesített megrendelések összevonását vagy megváltoztatását. Ha egynél több megrendelést szeretne összevonni, vagy kiegészíteni, azonnal forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, és eseti alapon megállapítjuk a lehetőségeket. Ez csak ügyfélszolgálati órákban lehetséges, 9 és 16 óra között. A megrendelés a fizetés pillanatában teljesnek tekinthető. Ha valamit szeretne hozzáadni, akkor új rendelést kell leadnia, amire további, standard szállítási díjak vonatkoznak.
Szállítási módok | Becsült szállítási idő |
Express One | (1–3 munkanap) |
Magyar Posta | (2–3 munkanap) |
Személyes átvétel Csomagküldő.hu átvevőhelyeken | (1–3 munkanap) |
DPD | (1–2 munkanap) |
Személyes átvétel (FOXPOST átvételi helyen) | (1–2 munkanap) |
Személyes átvétel (DPD átvételi helyen) | (1–2 munkanap) |
Mivel az lencsebolt.hu naponta rengeteg megrendelést dolgoz fel, az ügyfél felel a saját küldeményének nyomon követéséért. Kapni fog egy nyomkövetési számot, amely lehetővé teszi a szállítmány online követését. Abban az esetben, ha nem kapta meg ezt a kódot a rendelést megerősítő e-mailben, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és kérésre megadjuk Önnek a nyomkövetési számot.
Előfordulhat, hogy egyes, egyedi paraméter kombinációkkal rendelkező kontaktlencsék nincsenek raktáron. Ezeket lefoglaljuk Önnek, és megrendeljük őket közvetlenül a gyártóktól. Ez azt jelenti, hogy hosszabb lesz a várható szállítási idő. A raktáron nem lévő, speciális kontaktlencsék szállítása gyakran függ a szállítók szállítási feltételeitől, és 2-4 hétig, vagy tovább is eltarthat.
A lencsék kiválasztásakor és megrendelésénél az oldal jelzi a várható útnak indítási dátumot. Ez változhat, miután kiválasztotta a kontaktlencsék paramétereit. Az ügyfél felelős azért, hogy a megrendelés folyamán ezt figyelemmel kísérje.
Miután kiválasztotta az Ön egyedi paramétereit, megjelenik egy új becsült szállítási idő ezeknek a paramétereknek megfelelően. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a "raktáron" információ azt jelzi, hogy a termék cégünknél általánosan elérhető. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy az Ön egyedi kombinációja raktáron van. Az esetleges kései kiszállítást újra megerősítjük a termékek kosárba tétele után, majd újra a visszaigazoló e-mailben. Az ügyfelet értesítjük arról, ha a megrendelésének csak egy része van raktáron a megrendelés visszaigazolásakor, és a megrendelést csak akkor küldjük, ha az összes termék rendelkezésre áll. Az lencsebolt.hu jogosult a rendelkezésre állás és a várható szállítási határidő módosítására a megrendelést követően.
Miután kiválasztotta a megfelelő paramétereket minden egyes kívánt termékhez, és mielőtt véglegesítené és kifizetné a megrendelést, az ügyfélnek nagy figyelmet kell fordítania a bevásárlókosárban lévő egyes termékek becsült szállítási idejére.
Előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor egy gyártó működési nehézségekkel küzd, és a raktári kínálatunk nem teljes mértékben biztosított. A szállítási idő mindig közvetlenül a beszállítóink feltételeitől függ, és több hetet is igénybe vehet. A raktáron kívüli cikkek között megtalálhatóak a rendelésre kapható kontaktlencsék, nagyon szokatlan dioptriás paraméterekkel rendelkező lencsék stb., amelyeket fizikailag nem raktározunk. A kiszállítási időpontok tájékoztató jellegűek és a legutóbbi időszakon alapulnak. Ez jelzi a termékek raktárunkból való kiszállításának várható dátumát, és része annak a táblázatnak, ahol a Vevő megadja a dioptria paramétereit.
A megrendelés fizetésének igazolásával és teljesítésével az ügyfél beleegyezik abba, hogy a teljes rendelést csak akkor kerül kiszállításra, miután az összes termék raktáron van . A raktáron lévő termékek külön kiszállítása csak egyedi esetekben lehetséges. Amennyiben az ügyfél kívánja, extra kiszállítási díjat fizetve (az általános szállítási költségekkel megegyező összeg), megkaphatja a rendelkezésre álló tételeket a nem raktáron lévő áruk előtt.
Kérjük, gondoskodjon róla, hogy valaki jelen legyen a kézbesítési címen hétfőtől-péntekig. Hétvégén nem történik kiszállítás. A kiszállítás pontos napjának és idejének meghatározására rendelés során nincs mód. Ezt cégünk nem tudja befolyásolni.
Nem vállalunk felelősséget a szállítási késedelemért, amelyet logisztikai partnereink vagy olyan helyzetek okoznak, mint az időjárás, az ünnepek, stb. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási partnereink által becsült kiszállítási határidőt adjuk meg. Néhány esetben a csomagok a megadott időkereten kívül érkezhetnek. A lehető leggördülékenyebb szállítás érdekében kérjük, adja meg a teljes címét (utcanevet, házszámot, postai irányítószámot és várost) és telefonszámot, hogy logisztikai partnereink szükség esetén elérhessék Önt. Miután a megrendelést elküldte, kap majd egy nyomkövetési számot, ahol online követheti a szállítást. Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha bármilyen problémát észlel. Vevőszolgálati munkatársaink azonnal és hatékonyan kezelik kérdéseit.
Ha egy csomag postai kézbesítése valamiért sikertelen volt, azt a helyi postán lehet átvenni a kézbesítési kísérlet során hagyott igazolás segítségével. A futárszolgálat ismeretlen címzett, vagy kétszeri sikertelen kézbesítést követően visszafordítja a csomagot. Sikertelen kiszállítás vagy átvétel esetén a csomag visszakerülhet hozzánk, vagy megsemmisülhet. Ezért a vevő felelőssége annak biztosítása, hogy a csomag az adott címen átadásra kerüljön, valamint a közvetlen kapcsolattartás a szállítmányozó társasággal. A megsemmisített csomagokat nem térítjük meg.
Ha a csomag elveszik, hiányzik vagy helytelenül kézbesítik, akkor az Ön nevében reklamációt kezdeményezünk a szállítási partnerünkkel. A követelés kezdeményezéséhez két megerősítésre van szükség: 1.) az ügyfél által aláírt nyilatkozat arról, hogy a csomag nem érkezett be; 2.) igazolás a szállítmányozó cég részéről, amelyben elismeri, hogy a csomagot helytelenül kezelték.
Miután a követelés folyamatban van, az Ön igényei szerint visszatérítjük az összeget vagy új rendelést küldünk Önnek. Ez azonban addig nem történik meg, amíg a csomag nincs elveszettnek nyilvánítva a futárszolgálat által. Ha azonban megvásárolta csomagbiztosításunkat, akkor azonnal új csomagot tudunk útnak indítani és nem kell megvárnia, amíg a követelését feldolgozzák.
A kontaktlencséket és a tartozékokat megfelelő méretű csomagolásban szállítjuk, hogy sértetlenül és megfelelő állapotban érkezzenek meg. Ha azonban a doboz megsérült a szállításkor, NE fogadja el a csomagot és adja meg a kézbesítési protokoll alapján a sérülés okait, például "jelentős károsodás a dobozban", "folyadékszivárgás" stb. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy gyorsan reagálhassunk a problémára, és új szállítást biztosíthassunk.
Abban
az esetben, ha a vásárló régebbi szemüvegkeretéhez
csereszemüveglencsét rendel, a Forgalmazó nem vállal felelősséget a
vásárló kereteinek sértetlenségéért, így nem vállal felelősséget a
szemüveglencsék cseréje során a szemüvegkeretekben esetlegesen
bekövetkező sérülésekért sem. A Vásárló tisztában van azzal, hogy
minden szemüvegkeretnek meghatározott élettartama van, ami az anyag
minőségétől, a keret korától és a kezelés módjától függ. Ha a
szemüvegkeret a lencsecsere során megsérül, a lencsecsere költségét az
ügyfélnek visszatérítjük, a sérült keretet pedig visszaadjuk.
A
Vásárló tudomásul veszi, hogy a szemüveg a Packeta.hu-n keresztül
történő díjmentes kiküldésére szolgáló kód használata esetén a
szemüveg 12500 Ft összegig biztosított.
Ha a megvásárolt cikken, annak csomagolásán vagy a hozzá csatolt használati utasításban szerepel a lejárati idő a különleges törvényi előírásoknak megfelelően, akkor a jótállási idő a lejárati napon véget ér. Általában 24 hónapnál hosszabb lejárati idővel rendelkező kontaktlencséket szállítunk. A felhasználási dátum minden termékre és annak csomagolására van nyomtatva. Ha bármilyen kérdése van a felhasználási határidővel kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz: info@lencsebolt.hu.
Csak az ebből a webáruházból vásárolt termékeket küldheti vissza
A lencse dobozának és az eredeti csomagolásnak bontatlannak,
lezártnak, sértetlennek, jelöletlennek és újra eladható állapotúnak kell
lennie*
A teljes árut vissza kell visszaküldeni, hiányzó részek
nélkül
A szemüvegek és napszemüvegek visszaküldésével kapcsolatos
információkat az alábbiakban részletezzük
Áruvisszaküldés előtt
mindig fel kell keresni írásban az ügyfélszolgálatot
A lemondási
időszak alatt (a kézhezvételtől számított 30 napon belül) visszaküldött
termékeket teljes egészében visszatérítjük (az általános szerződési
feltételek további részében leírtak szerint)
A bontatlan áruk, 30
napos elállási idő lejárta utáni visszaküldésének lehetősége
értékelésre kerül, a garancia és a termékek lejárati dátumától
függően (a korábban említetteknek megfelelően a terméknek újra
értékesíthetőnek kell lennie). A termékeket azonban ilyen esetben is
szükséges az eredeti vásárlási dátumától számított legfeljebb 365
napon visszaküldeni az lencsebolt.hu számára.
Ha az lencsebolt.hu
hibát követett el, és nem megfelelő termékeket küldött, akkor ezt az áru
átvételétől számított 30 napon belül be kell jelentenie az
ügyfélszolgálatnak
* megfelel az EU egészségügyi és
biztonsági előírásainak
Kérjük, csak bontatlan és sértetlen dobozú kontaktlencséket (vagy folyadékokat) küldjön vissza egy merev falú dobozban (ne borítékban), hogy biztosítsa, hogy a szállítás során ne sérüljenek a termékek. A dobozba tegye bele az lencsebolt.hu oldalon való vásárlásról szóló számlát, valamint egy rövid hibaleírást. Ha visszatérítést vár a bankszámlájára, kérjük, adja meg az utalás elvégzéséhez szükséges összes információt. Bankszámlára való visszatérítés esetén az IBAN formátumú számlaszám szükséges. Ha Ön online fizetett, a visszatérítést automatikusan a PayPal számlájára vagy a kártyára utaljuk vissza, amelyről a befizetést teljesítették.
Győződjön meg róla, hogy a visszaküldésre átadott csomagról bizonylatot kap! A visszaküldéssel kapcsolatos komplikáció esetén az szükséges lehet, ezért kérjük bizonyosodjon meg arról, hogy igény esetén a dokumentumot az ügyfélszolgálat rendelkezésére tudja bocsátani.
A termék visszaküldése során az ügyfél köteles betartani a oldalán található összes iránymutatást. Győződjön meg róla, hogy a csomag feladásakor megkapja a csomag átadását bizonyító igazolást! Ügyfélszolgálatunk ezt kérheti Öntől, ha gyanítjuk, hogy valami nem megfelelően zajlik a visszaküldéssel kapcsolatban.
A fel nem használt áruk azonnali online visszaküldési kérelmének létrehozásához a fiókján keresztül kattintson IDE .
Az ügyfél viseli a termék(ek) visszaküldésével járó szállítási költségeket. Az lencsebolt.hu nem nyújt előre fizetett lehetőséget a helytelenül megrendelt vagy már nem szükséges termékek visszaküldésére. Ha azonban az lencsebolt.hu részéről történik a hibás teljesítés, akkor a visszaküldéssel járó költségeket az eladó fedezi. Az lencsebolt.hu új lencséket küld Önnek további költségek nélkül.
Az lencsebolt.hu megerősíti, hogy megkaptuk a visszaküldött tételeket, és tájékoztatjuk az új rendelés állapotáról. Arra törekszünk, hogy minden visszajelzést 30 napon belül megerősítsünk. Kérjük, késedelem esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszatérítési eljárás kicsit hosszabb, ha eredeti és sértetlen csomagolásban napszemüveget küld vissza. Ez annak köszönhető, hogy a visszaküldött napszemüvegek eredetiségét és állapotát a központi raktárnak alaposan meg kell vizsgálnia.
A vevő beleegyezik az egyes visszatérítésekhez szükséges feldolgozási idők tiszteletben tartásába.
Az lencsebolt.hu nem fogad el panaszt azokban az esetekben, amikor a termékek már eldobásra kerültek és nem vizsgálhatók. Kérjük, tartózkodjon a gyanított hibás termékek eldobásától, és szolgáltasson fényképes bizonyítékot minden látható hibáról vagy sérülésről. Panasz esetén a vevő köteles először értesíteni ügyfélszolgálatunkat, hogy tájékoztatást kapjon arról, hogyan kell eljárnia.
A TopVue és Gelone termékekkel kapcsolatos panaszokat a pénzvisszafizetési garancia feltételei szerint kezeljük mindaddig, amíg minden feltétel teljesül.
Az lencsebolt.hu egy online eladó, amely kontaktlencsékkel és azokhoz kapcsolódó termékekkel foglalkozik, nem látszerész vagy szakorvos. Ez azt jelenti, hogy jogi szempontból nem lehetséges, hogy próbalencséket biztosítsunk, vagy hogy ki tudjuk cserélni az egyéni lencséket. Az lencsebolt.hu csak teljes csomagokkal foglalkozik.
Ajándékutalvánnyal kifizetett rendelés igénylése:
Az utalvánnyal
kifizetett megrendelésre vonatkozó igény érvényesítése esetén az
utalvány által kifizetett összeget jóváírás formájában
visszatérítjük az utalványt alkalmazó Vásárló fiókjára. Ha a
vásárlást utalvánnyal és pénzeszközökkel fizették ki (pótfizetés), a
Vevő eldöntheti, hogy a pótbefizetést hogyan kívánja visszkapni (a
Vásárló bankszámlájára vagy jóváírás formájában a fiókra).
1. A Vásárló elindít egy
új visszaküldést az ügyfél fiókjában a „Visszaküldések” részben
vagy a visszáru oldalon.
2. Miután a Vásárló megnyomja az „Új
visszáru létrehozása” gombot, megjelenik egy oldal, amelyen az összes
megrendelést tartalmazza. A teljesített megrendelések listájából a
Vásárló megkeresi a kívánt rendelést és kiválasztja azt a terméket,
amelyre visszaküldési eljárást kíván kezdeményezni. A "Visszaküldés
létrehozása" gomb megnyomásával.
3. A kiválasztott termékhez a
Vásárló határozza meg a szükséges információkat. Ki kell választani a
„Visszaküldés okát” és a „Preferált megoldást”. A
„Bankszámlaszám” és „IBAN” mezőket a Vásárló csak akkor tölti
ki, ha ezek az adatok a bevallás kitöltéséhez szükségesek. „Az Ön
megjegyzése” mező a hiba leírásának megadására szolgál. A kérés
végén lehetőség van egy fájl (fotó vagy videó) csatolására. A
Vásárló a szükséges adatok kitöltését követően a „Küldés” gomb
megnyomásával nyújtja be kérelmét.
Megjelenik egy tájékoztató üzenet, amely megerősíti a visszaküldés elfogadását, és automatikus e-mailt generál az elfogadott visszaküldésről, amely tartalmazza a követelt áru visszaküldésének lépéseit.
A reklamáció vagy az áru visszaküldésének módja az áttekinthető információs oldalunkon található - ITT
FIGYELMEZTETÉS: Weboldalunkon a kontaktlencse csomagolásáról készült termékfotók az értékesített termékek illusztrálására szolgálnak, és nem mindig felelnek meg egy adott termék aktuális megjelenésének. Egyes termékeket ugyanazon gyártó különböző létesítményeiben gyártanak. A termékfotó ezért más gyártási helyet is jelezhet, mint a Vásárlóhoz eljutó termék. A végfelhasználóhoz eljutó termékek szemléltető fotóiban látható kisebb eltérések nem hivatkozhatnak az áru visszaküldésére. Portfóliónkban minden termék eredeti gyártóktól származik.
Ha a Vásárló a reklamált árut közvetlenül, az ügyfélszolgálattal való előzetes kapcsolatfelvétel nélkül küldi el, és ezzel egyidejűleg nem alkalmazza az ajánlott eljárást a visszaküldési kérelem online létrehozására az ügyfélfiókban, a visszaküldési kérelem feldolgozási ideje meghosszabbodhat. Amint az Eladó elfogadja a kérést, a Vevő e-mailt kap a visszaküldés elfogadásáról. A visszaküldés menete nyomon követhető az ügyfélszámlán.
Visszaszállítási cím:
lencsebolt.hu
Packeta Hungary Kft. (90252539), Budapest
Ezred utca 2. B2/11
1044
A szállítással kapcsolatos költségek a küldemény leadásakor a Vevőt terhelik. A reklamált áru Eladóhoz történő visszaszállításának költségei az Eladót terhelik, amennyiben a reklamációt elfogadják, és a Vevő a reklamált áru szállításával kapcsolatos költségeket igazoló dokumentumokat benyújtja.
Az Eladó minden reklamált árut átad a gyártónak szakértői értékelésre, melynek célja annak megállapítása, hogy a reklamáció tárgyát képező hiba gyártási hibából ered-e. Az Eladónak 30 nap áll rendelkezésére a visszaküldés feldolgozására.
A lencse helytelen kezeléséből adódó mechanikai sérülése vagy a kontaktlencse nem megfelelő gondozásából eredő meghibásodása nem indokolja a visszaküldést. A kontaktlencsék vagy paramétereinek helytelen kiválasztása szintén nem ok a visszaküldésre. Az azonos paraméterek nem garantálják, hogy a kontaktlencsék kényelmesek lesznek a felhasználó számára. A Vásárlónak szakszerűen kell a kontaktlencsét felhelyeznie, és a lencsékkel, illetve visszaküldéssel kapcsolatos panaszok rendezésekor az Eladó kérhet vizsgálati eredményt, mely a szemésztől, optikustól származik a kontaktlencse szakszerű használatáról (1 évnél nem régebbi). A reklamált árut a Vásárlónak kemény kartondobozban kell elküldenie, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. Amennyiben a Vásárló a már felbontott (használt) hibás kontaktlencsét visszaküldi, gondoskodnia kell arról, hogy a lencse ne száradjon ki a küldemény Eladó telephelyére történő szállítása során. Javasoljuk, hogy a lencsét tokba vagy kis üvegbe helyezze, oldatba áztassa, nehogy kiszáradjon, és biztonságosan zárja le. Ezt követően az Eladó elküldi a kontaktlencséket a gyártónak szakértői értékelés céljából. A gyártó dönti el, hogy jogos-e a hibás reklamáció, és valóban gyártási hibáról van-e szó. Elfogadott hibás reklamáció esetén az Eladó új árut küld a Vásárlónak, vagy visszatéríti a pénzt a Vásárló bank- vagy ügyfélszámlájára.
Színes kontaktlencsék színhatásából adódó
elégedetlenség
A színes kontaktlencsék végső színhatása
nagyon szubjektív és eltérő lehet a sokféle külső hatástól és
feltételektől függően. Először is, a végső színhatás függ a szem
pigmentációjától, míg másodsorban a külső hatásoktól, beleértve a
fényviszonyokat, a ruházatot és sminket. A színes kontaktlencsék a szemek
természetes színétől eltérő színt eredményezhetnek. Mindenki esetében a
színes kontaktlencsék különböző végső színhatást eredményezhetnek,
ami nem jósolható meg előre. Ha nem elégedett a végső színhatással, a
fent említett okokra hivatkozva sajnos nem áll módunkban kompenzációt adni.
Az ügyfél a vásárláskor beleegyezik abba, hogy a színes kontaktlencsék
nem visszatéríthetők, kivéve, ha a gyártó elismeri a gyártási hibát.
A szemüveget nem lehet visszaküldeni, ha nem a használati utasításnak megfelelően használták, vagy mechanikai sérülést szenvedtek, például nem megfelelő kezelés miatt. Továbbá a szélsőséges hőmérséklet (pl. szauna, forró autó stb.) vagy agresszív anyagok (hajkozmetikumok, tengervíz stb.) miatt megsérült szemüvegek nem küldhetők vissza. Reklamáció nem nyújtható be visszatérítésre olyan hibák esetén, amelyek normál elhasználódásból erednek, valamint olyan szemüvegekre, amelyek mechanikusan sérültek, mert egy harmadik fél helytelenül javította meg őket. A visszaküldött szemüveget az eredeti tokban kell visszaküldeni, a tisztító kendővel együtt.
A szemüveget nem lehet visszaküldeni, ha nem a használati utasításnak megfelelően használták, vagy mechanikai sérülést szenvedtek, például nem megfelelő kezelés miatt. Továbbá nem igényelhető a szélsőséges hőmérséklet (pl. szauna, forró autó stb.) vagy agresszív anyagok (hajkozmetikumok, tengervíz stb.) miatt megsérült szemüvegek. Reklamáció nem nyújtható be visszatérítésre olyan hibák esetén, amelyek normál elhasználódásból erednek, valamint olyan szemüvegekre, amelyek mechanikusan sérültek, mert egy harmadik fél helytelenül javította meg őket. Az illeszkedésre csiszolt dioptriás szemüveg visszaküldéséhez érvényes (1 évnél nem régebbi) szemüvegreceptnek kell rendelkezésre állnia. Progresszív (multifokális) lencsékkel rendelkező szemüveg esetén szükség lesz egy fényképre az elölről viselt szemüveggel (a jobb központosítás érdekében) és egy oldalnézeti fényképre (a keret szögének meghatározásához).
A Vásárló tudomásul veszi, hogy újonnan csiszolt dioptriás szemüvegek esetén 1-4 hétig tarthat az új korrekcióhoz való alkalmazkodás. A hosszabb alkalmazkodási időszak különösen gyakori az asztigmatizmus és a presbyopia korrekciója esetén. Előfordulhat, hogy az emberi szem és agy nem fogadja el azonnal az új korrekciót. Ilyenkor ne rohanjon új szemüveg viselésével, hanem válasszon fokozatos alkalmazkodást az új szemüveghez. A szemüveget csak ezen időszak letelte után lehet visszaküldeni.
Ha a Vásárló úgy dönt, hogy visszaküldi a dioptriás szemüveget egyedi csiszolt lencsékkel, javasoljuk, hogy először vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Az igényelt szemüveget az eredeti tokban kell visszaküldeni, a kendővel együtt.
A Vásárló tudomásul veszi továbbá, amennyiben külön szemüvegkeretet vásárol egyedileg legyártott szemüveglencsék nékül, az Eladó nem vállal felelősséget a károkért, melyek a harmadik fél általi szakszerűtlen csiszolás okozza.
A szemüveget nem lehet visszaküldeni, ha nem a használati utasításnak megfelelően használták, vagy nem megfelelő kezelés miatt mechanikusan megsérültek. Továbbá nem igényelhető a szélsőséges hőmérséklet (pl. fűtött autó, radiátor stb.) vagy agresszív anyagok (hajkozmetikumok, tengervíz stb.) miatt megsérült szemüvegek. Reklamáció nem nyújtható be visszatérítésre olyan hibák esetén, amelyek normál elhasználódásból erednek, valamint olyan szemüvegekre, amelyek mechanikusan sérültek, mert egy harmadik fél helytelenül javította meg őket. A Vásárló tudomásul veszi továbbá, hogy különálló szemüvegkeret vásárlása esetén az Eladó nem vállal felelősséget a külső szemüveglencsék szakszerűtlen csiszolásából eredő keretsérülésekért. A visszaküldött szemüveget az eredeti tokban kell feladni, a kendővel együtt.
Az lencsebolt.hu fenntartja a jogot, hogy bármikor megváltoztassa honlapjának tartalmát. Célunk, hogy ügyfeleink naprakész információkkal rendelkezzenek, de tilos az ideiglenesen félreértelmezett információk vagy hibák miatt való felelősségre vonás. Ez vonatkozik a rosszindulatú támadások vagy szoftverek (vírusok, hackerek stb.) által okozott technikai problémákra is. Ha bármilyen problémát észlel webhelyünkkel vagy tartalmával kapcsolatban, kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat, hogy orvosolhassuk ezeket a problémákat.
Az ügyfelek honlapunkon tett észrevételei nem képviselik az lencsebolt.hu nézeteit, véleményét, álláspontját, és szubjektívnek kell őket tekinteni. A megjegyzéseket nem szabad úgy értelmezni, mint iránymutatásokat vagy tanácsokat. Az lencsebolt.hu megpróbálja szerkeszteni, kijavítani vagy módosítani a potenciálisan félrevezető vagy helytelen információkat. A problémás vagy visszaélő felhasználókat is eszerint kezeljük.
A weboldalon található fotók arra szolgálnak, hogy szemléltessék a termékek valós változatát, de nem feltétlenül ábrázolják a vásárlónak küldött termékek kinézetét. A megrendelés által kapott termékek a bemutató képekhez képest a darabszámukat, a lejárati dátumot és egyéb tulajdonságokat tekintve eltérőek és egyediek lehetnek. Egyes termékeinket több létesítményben is gyártják, különböző helyszíneken, azonban ezek mindegyike az eredeti gyártó tulajdonában van. A kapott termékhez képest a termékfotó eltérhet és megjeleníthet helybeli különbségeket. Ezek a földrajzi helytől és/vagy időponttól függő, illetve egyedi azonosításból fakadó különbségek azonban nem azt jelentik, hogy a kapott termék valamilyen módon nem olyan, amilyennek lennie kell. Az ilyen jellegű logikus és nyilvánvaló, nyomtatási különbségekre hivatkozó reklamációt, amely a webhelyen látható képek és a kapott termékek között látható különbségeken alapul, nem tudunk elfogadni.
A fogyasztónak joga van arra, hogy az alternatív vitarendezést kérje, ha nem elégedett a panasz eredményeivel, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette fogyasztói jogait. Kapcsolatba léphet az eladóval az info@lencsebolt.hu e-mail címen. Ha az eladó a 30 napos határidőn belül megtagadja a korrekciót, vagy nem válaszol, akkor a fogyasztónak jogában áll panaszt benyújtani egy alternatív vitarendezési szervezethez (ADR-szervezet), amelyet a magyar és az uniós jog kötelezően köt (SI No. 343, 2015). A panaszt az magyar és az uniós jog szerint részletesen is be lehet nyújtani (SI No. 343, 2015).
A fogyasztó online is panaszt tehet az online vitarendezési platformon (ODR platform) keresztül - https://ec.europa.eu/consumers/odr
A "fogyasztó" fogalma az alternatív vitarendezés esetén magában foglalja azokat a természetes személyeket, akik a kereskedelmükön, üzleti tevékenységükön, vagy szakmájukon kívül járnak el. Ha azonban a szerződést az egyén részben kereskedelmi (kettős célú szerződések) és részben azon kívül eső célokra kötötte, és a kereskedelmi cél olyan korlátozott, hogy a kínálat általános összefüggésében nem domináns, akkor ezt a személyt is fogyasztónak kell tekinteni. Az alternatív vitarendezést a kereskedő és a fogyasztó közötti adásvételi szerződésekből vagy szolgáltatási szerződésekből eredő szerződéses kötelezettségekkel kapcsolatos peren kívüli vitarendezési eljárásokra kell alkalmazni. Az alternatív vitarendezés csak a hosszú távú beszerzési szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a vitákra, amelyeknél a követelés értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az alternatív vitarendezési szervezet névleges díjat adhat a fogyasztó részére a panasz benyújtásához, amely nem haladhatja meg az 5 eurót, beleértve az ÁFA-t.
Az áru visszaküldésének módja az szerződéstől való elállás esetén ITT található.
Mindenkinek joga van a szerződéstől való visszalépéshez az áru átvételétől számított 30 napon belül. A szerződéstől való elállás esetén a Vevőnek a következő feltételeket kell teljesítenie:
Az árunak használatlannak és sértetlennek kell lennie. Az eredeti csomagolást nem szabad felnyitni. Ha a fogyasztó felnyitja az eredeti csomagolást, akkor a termék már nem használható higiéniai és biztonsági okokból. Az ilyen termék már nincs újra eladható állapotban, és nem küldhető vissza. Ez alól kivételek a napszemüvegek és a szemüvegkeretek. Ha napszemüveget vagy szemüvegkeretet a kézhezvételtől számított 30 napon belül szeretné visszaküldeni, akkor a teljes terméket vissza kell juttatni, beleértve a tokot, a dobozt, a mellékleteket, a tisztítókendőket és az azonosító címkéket vagy az árcédulát. A termék valamely elem nélkül nem tekinthető teljesnek, és ilyen esetben nem kerül sor visszatérésre.
A vényköteles szemüveglencsék egyedi igények alapján kerülnek gyártásra, ezért azokra nem vonatkozik visszatérítés. Csak a keretek jogosultak az esetleges visszatérítésre. Ez a feltétel attól a pillanattól kezdve érvényes, amikor a szemüveg kifizetése megtörténik, tekintet nélkül a szállítási státuszra.
Kérjük, mellékelje az lencsebolt.hu által kiadott vásárlási igazolást, annak másolatát vagy a rendelési számát. Ne felejtse el feltüntetni bankszámla IBAN számát, ha szükséges.
Kérjük, a visszaküldött árut egy merev falú kartondobozban, ne borítékban küldje vissza (még akkor sem, ha ütközésgátló a boríték). Ha a szállítmány sérülést szenved a szállítás során, nem vagyunk kötelesek elfogadni. Elállás esetén, ha a Vevő a fenti feltételeket teljesíti, teljes visszatérítést kap, beleértve az eredeti szállítási költségeket is. A Vevő csak az áruk visszaküldésének költségeit viseli. A visszatérítést a visszaküldött áru központunkban történő átvételének időpontjától számított 2-10 napon belül jóváírjuk az ügyfél számlájára.
Ha minden szükséges feltétel teljesült, a vevő teljes visszatérítést kap. A visszaküldés költségei a vevő felelősségi körébe tartoznak. A vásárló igénybe veheti az ingyenes visszaküldés lehetőségét. Ez csak akkor lehetséges, ha az ügyfélfiókból online kérelmet nyújt be. További részleteket ITT talál. Minden visszatérítés a oldalon feltüntetett információk és feltételek szerint kerül feldolgozásra.
Az utalvánnyal kifizetett megrendelés adásvételi szerződéstől való elállása esetén az utalvánnyal befizetett összeg jóváírás formájában visszakerül az utalványt használó Vásárló fiókjára. Ha a vásárlás utalvánnyal és pénzeszközökkel történt (feltöltés), a Vásárló eldöntheti, hogy a feltöltést milyen formában kívánja visszaküldeni (a Vásárló bankszámlájára vagy jóváírás formájában is a fiókra).
A személyes adatok védelmét és feldolgozását az alábbi adatvédelmi szabályok határozzák meg
Ügyfélfiók megszüntetése
A Vásárló az ügyfélszámla törlésére vonatkozó kérelmét az info@lencsebolt.hu e-mail
címre küldi el a forgalmazó felé. A Vásárló a dpo@alensa.eu e-mail címen is
kérheti Ügyfélfiókjának törlését.
A számla törlésre kerül, ha
minden tranzakció véget ért. Az utolsó vásárlás kézhezvételétől
számított 30 napos időszakot fenntartjuk a vásárlási szerződéstől való
bármely jogi elállást. Ezt követően a Vásárló minden személyes adata
törlésre kerül, ha azokra már nincs szükség abból a célból, amelyből
gyűjtötték, vagy tárolása jogszabályba ütközik. Kivételt képeznek a
minimálisan szükséges adatok, amelyeket jogi okokból meg kell őrizni (pl.
számviteli célból). A törvényes időtartam lejárta után ezek az adatok is
teljes mértékben törlésre kerülnek.
Az Ön személyes adatainak adatkezelője az ALENSA MEDICAL s.r.o, amely a Českomoravská 2408/1a, Praha 9 - Libeň, 190 00 04486919 azonosítószámon regisztrált, a Prágai Városi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásában 248475 C számon bejegyzett (a továbbiakban "adatkezelő").
ALENSA MEDICAL s.r.o a szerződés megkötéséhez szükséges személyes adatokat az EURÓPAI PARLAMENT ÉS TANÁCS 2016/679 RENDELETÉBEN (EU) a 6. cikk (1) bekezdésének b) pontja szerint dolgozza fel. A szükséges adatok:
A következő személyes adatokat is feldolgozzuk:
Az alkalmazandó jognak megfelelően, a szerződés teljesítésének és a szerződés rögzítésének, valamint a felek jogainak és kötelezettségeinek jövőbeni alkalmazásának és védelmének céljából a személyes adatok tárolása és feldolgozása a fent említett célból az utolsó szerződés megkötésétől számított 10 év, kivéve, ha a törvény másként nem írja elő a szerződéses dokumentumok hosszabb időtartamra történő fenntartását. A fent említett feldolgozás az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016/679 / EU RENDELETÉBEN a 6. cikk (1) bekezdésének b) pontja értelmében lehetséges: “a feldolgozás olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az adatalany az egyik fél, vagy az érintett kérelmére tett lépések érdekében a szerződéskötést megelőzően.”
Hacsak a törvény nem írja elő, az ALENSA MEDICAL s.r.o nem fogja nyilvánosságra hozni személyes adatait harmadik feleknek. ALENSA MEDICAL, s.r.o kijelenti, hogy az összes személyes adat bizalmas és nem kerül nyilvánosságra harmadik felek számára. Ez alól néhány kivétel:
Személyes információinak további felhasználási módjai a következők:
Az adatkezelő nem szándékozik átadni személyes adatait harmadik országnak (nem EU-tagállamnak) vagy bármely nemzetközi szervezetnek.
Az ALENSA MEDICAL s.r.o kereskedelmi célú üzeneteket küldhet az Ön e-mail címére. Ezt az eljárást a 480/2004. Sz. Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások 7. cikkének 3. része teszi lehetővé, kivéve, ha Ön ezt a jövőben elutasítja. Ha bármikor úgy dönt, hogy többé nem szeretné megkapni e-mailjeinket, kérjük, használja az egyes e-mail hírlevelek alján található leiratkozó linket, illetve a Saját fiókjának adatai menüpontban a található leiratkozás opciót a weboldalunkon. Az ALENSA MEDICAL s.r.o az e-mail címet a két fél közötti utolsó vásárlási megállapodás után három évig megőrzi.
Személyes adatait bármikor elérheti és frissítheti az ügyfélfiók-profilba való bejelentkezéssel. A jogszabályokban meghatározott feltételek szerint Ön a következő jogokkal rendelkezik:
Ügyfélfiók
Az adásvételi
szerződés feltétele az ügyfél regisztrációja. Felhasználói fiók
létrehozása (regisztráció) nélkül nem lehet vásárolni. Az
ügyfélszámla az ügyfél kérésére törölhető. Kérését kérjük,
küldje el az info@lencsebolt.hu vagy a dpo@alensa.eu címre.
Ha bármilyen kérdése vagy aggodalma van a személyes adatainak feldolgozásával vagy kezelésével kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a GDPR@alensa.eu, e-mail címen, vagy forduljon a személyes adatok védelméért felelős hivatalhoz.
Weboldalunk cookie-kat használ, hogy az oldalunk releváns, érdekes és felhasználóbarát legyen az Ön számára. A cookie-k a számítógépen, okostelefonon vagy más eszközön tárolt kis fájlok, és a webböngészőben használatosak.
A cookie-kat a következő célokra használjuk:
Egyes cookie-k olyan információkat gyűjtenek össze, amelyeket harmadik felek használnak, és ezek a harmadik féltől származó cookie-k közvetlenül támogatják hirdetési tevékenységünket. Például a weboldalunkon vásárolt termékekre vonatkozó információ megjelenhet egy hirdetési ügynökség webes banner hirdetés megjelenítésének és testreszabásának részeként az Ön által kiválasztott webhelyen. Azonban Ön nem azonosítható be ezen adatok alapján.
A honlapunkon használt cookie-kat két alapvető típusba lehet osztani. Az ún. session cookie-k törlésre kerülnek, amint elhagyja weboldalunkat. A tartós cookie-k hosszabb ideig maradnak tárolva az eszközön, vagy amíg manuálisan eltávolításra kerülnek (a cookie tárolásának időtartama a cookie saját beállításaitól és a böngésző beállításaitól függ). A cookie-kat funkcionalitás alapján is fel lehet osztani. Az analitikus cookie-k segítenek javítani weboldalunk felhasználói élményét a weboldal-használat megfigyelésével; a konverziós cookie-k segítenek a különböző értékesítési csatornák teljesítményének elemzésében; a nyomonkövető cookie-k a konverziós cookie-kkal kombinálva segítenek elemezni a különböző értékesítési csatornák teljesítményét; a remarketing cookie-k lehetővé teszik számunkra, hogy személyre szabjuk a hirdetések tartalmát és helyes célzását; és az alapvető cookie-k, amelyek az alapvető webhely funkcionalitáshoz szükségesek.
A szerver által használt összes cookie használata a jelenlegi EU cookie-törvényeknek megfelelően történik.
A cookie-kat bármikor törölheti, de ennek során minden olyan információt elveszíthet, amely lehetővé teszi a webhelyünk gyorsabb és hatékonyabb elérését, beleértve a testreszabási beállításokat is.
Győződjön meg róla, hogy internetes böngészője naprakész, és forduljon a böngésző fejlesztőjének segítségéhez és utasításaihoz, ha nem biztos abban, hogy hogyan tudja módosítani adatvédelmi beállításait.
Sütik elutasítása
A cookie-k használata az internetes böngészőjének része. A legtöbb böngésző az alapértelmezés szerint automatikusan elfogadja a cookie-kat. Elutasíthatja a cookie-kat a webböngésző használatával, vagy korlátozhatja azokat kiválasztott típusokra.
A böngészőkről és a cookie-k beállításáról az alábbi linkeken keresztül, vagy más internetes böngésző dokumentációkból tájékozódhat:
Olyan tartalmakat jelenítünk meg, amely harmadik fél webhelyeire mutat. Nem vállalunk felelősséget a harmadik felek webhelyeinek adatvédelmi gyakorlatáért és tartalmáért. Ha egy harmadik fél linkjére kattint, kérjük, vegye figyelembe, hogy Ön elhagyja oldalunkat, és az Ön által megadott személyes adatokra már nem ez a szabályzat vonatkozik. Kérjük, olvassa el a vállalatok adatvédelmi irányelveit, és tájékozódjon arról, hogyan gyűjtik és dolgozzák fel személyes adatait.
Az adatbiztonság nagyon fontos számunkra, ezért megfelelő fizikai, elektronikus és irányítási intézkedéseket hoztunk létre a weboldalunkon keresztül gyűjtött adatok védelmére és biztosítására. Szeretnénk azonban emlékeztetni arra, hogy az interneten keresztül történő adatátvitel saját felelősségére történik.
A személyes adatok feldolgozásában bekövetkező bármilyen változás ezen az oldalon elérhető lesz. Rendszeresen ellenőrizzük adatvédelmi irányelvünknek való megfelelésünket, különösen annak érdekében, hogy az megfeleljen az adatvédelemre vonatkozó új törvényeknek és előírásoknak.
A jelen szabályzatra vonatkozó bármely kérdés vagy kérés esetén ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot a lentebb említett ügyfélszolgálati címen, vagy ezen az e-mail címen: gdpr@alensa.eu.
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
0615507397
info@lencsebolt.hu
Adatvédelmi tisztviselő:
Andrea Pachmannová
dpo@alensa.eu
Ez az adatvédelmi szabályzat 2020. március 20-tól érvényes.